Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین بزرگداشت و تجلیل از وابستگان و پیشکسوتان ستاد ارتش که عصر امروز (چهارشنبه) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد،گفت: این جلسات و تجلیل از پیشکسوتان سنت نکو و زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتخارات رزمندگان در دفاع مقدس گفت: فصل دفاع مقدس یک مقطع تاریخی مهمی در تاریخ کشور ما است و با وجود اینکه ارتش رژیم بعث عراق و صدام را برای تهاجم به ایران تجهیز کرده بودند و با وجود همه آسیب هایی که به ارتش بعد از پیروزی انقلاب وارد شده بود و رژیم بعث فکر نمی‌کرد مقاومتی دربرابر آن صورت بگیرد، نیروی زمینی توانست جلوی پیشروی ارتش بعث را بگیرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به عملیات کمان ۹۹ و نخستین پاسخ نیروی هوایی ارتش در ساعات آغازین تهاجم ارتش بعث به ایران، گفت: رژیم صدام فکر نمی کرد که در مدت کوتاهی پاسخ قاطعی از غیور مردان نیروی هوایی ارتش دریافت کرند و همه ارتشیان و مردم ثابت کردند که میخواهند پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده و از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

دریادار سیاری موفقیت ها و رشادت های رزمندگان و ارتشیان را مختص به دفاع مقدس ندانست و گفت: اگر چه جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۷ تمام شد اما استکبار جهانی جنگ اقتصادی ، تحریم و توطئه های مختلف را علیه ملت ایران ادامه داد و بدانید اگر آمادگی نیروهای مسلح نبود استکبار جهانی لحظه ای ما را به حال خود رها نمی‌کردند.

وی افزود: در عرصه بودن و اعلام آمادگی و جنگندگی فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح باعث شده که کشور از شر توطئه‌های مختلف دشمن در امان بماند و این آمادگی باعث شده که آنها جرات تعرض به ایران را در سالهای بعد از دفاع مقدس به خود ندهند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ارزش کار پیشکسوتان و مجاهدان را بسیار بالا دانست و گفت: مجاهدت های مختلف شما پیشکسوتان موجب افتخارات امروز ارتش و کشور است.

کد خبر 5409661 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش دریادار سیاری نیروهای مسلح دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس روسیه همسایه شمالی ایران محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت مذاکرات وین رحیم زارع محمد مخبر علی بهادری جهرمی رئیس جمهور دولت سیزدهم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای روبرو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر اقدام احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران