Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخن‌گوی فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی ایران به اظهارنظر درباره شرایط فعلی اردوی تیم ملی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همه بازیکنان در اختیار سرمربی هستند تا فردا بشود از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. امیدواریم با همت بازیکنان فردا پیروزی را تقدیم مردم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره وضعیت مهدی طارمی هم گفت: در حال استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم تا یک هواپیمای اختصاصی او را به ایران بیاوریم. با شرکت‌های هواپیمایی مختلف هم در ایران و هم در ترکیه صحبت کردیم و به دنبال این هسیتم هرچه زوتر طارمی را به ایران بیاوریم. درحال حاضر پرواز ساعت ۱۱:۴۵ آنتالیا به تهران را برای طارمی گرفته‌ایم تا با آن پرواز به تهران بیاید.

او درباره وضعیت سردار آزمون هم گفت: کرونای این بازیکن منفی شده است اما باشگاهش گفته که به دلیل نداشتن تمرین، لزومی ندارد در اردوی تیم ملی شرکت کند. ما به شدت اصرار داریم او به تهران بیاید. باشگاه زنیت می‌گوید وقتی سردار مصدوم است وقتی به تیم ملی بیاید جز این که مصدومیتش تشدید شود حاصل دیگری ندارد. ما به AFC و باشگاه زنیت نامه نوشیتم و حتی تلفنی با مسئولان باشگاه‌شان صحبت کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است رییس‌جمهور در تمرین تیم ملی حضور یابند؟ هم گفت: خیر قرار نیست آقای رییس‌جمهور بیایند. اما قول دادند در اولین  فرصت بازیکنان را بینند.

سرپرست تیم ملی درباره وضعیت احسان حاج‌صفی هم گفت:  تست حاج‌صفی هم منفی شده و باید به ایران بیاید و دوباره در تهران باید تست بدهد.

شریفی: حضور ۱۰ هزار تماشاگر در بازی ایران - عراق قطعی شد

هم‌چنین سیدحسین شریفی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در مورد اینکه چرا شاگردان اسکوچیچ روز قبل از بازی در زمین مسابقه تمرین نمی‌کنند، اظهار داشت: در تمرین قبلی هم این اتفاق افتاد و اسکوچیچ ترجیح داد دو روز قبل از روز مسابقه تمرین کند. ما تبعیت می‌کنیم و طبق قوانین پیش می‌رویم. با توجه به اینکه این موضوع در اختیار خودش است، تصمیم اسکوچیچ این بود که اینطور برگزار شود.

وی در مورد اینکه تماشاگران چگونه می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند، گفت: ان‌شاالله طی چند ساعت آینده اطلاع رسانی می‌کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم که همه چیز طبق استانداردها پیش برود. در اولین فرصت این کار را خواهیم کرد.   شریفی در خصوص اینکه با توجه به اشکالاتی که قبلا هم برای خرید بلیت آنلاین پیش آمده بود تماشاگران دچار سردرگمی می‌شوند، عنوان کرد: ان‌شاالله در اولین فرصت در مورد این فرایند اطلاع رسانی می‌کنیم. تاییدیه‌ها از AFC‌گرفته شده و طبق زمانبندی‌هایی که خواسته شده، اقدام کردیم. فکر می‌کنم مجموع تماشاگران ۱۰ هزار نفر باشد. جزئیات دقیق را نمی‌دانم.   وی در مورد اینکه گفته می‌شود ۲ هزار بلیت برای بانوان، ۸ هزار بلیت برای آقایان و هزار بلیت برای هواداران عراق در نظر گرفته شده، گفت: تقریبا همین اعداد است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه روز دوم فروردین‌ماه در سومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان از ابتدا به میدان رفت و گلزنی کرد و به دلیل آسیب دیدگی در دقایق تلف شده نیمه نخست تعویض شد، طی هفته‌های اخیر دور از میادین بود که روزهای تلخ او تمام شد.

ستاره ایرانی رم پس از مصدومیت در تیم ملی و از دست دادن بازی برگشت مقابل ترکمنستان، در سه هفته پیاپی سری آ ایتالیا مقابل لچه، لاتزیو و اودینزه و دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر آ ث میلان حضور نداشت ولی او حالا دوباره آماده بازگشت به میدان می‌شود.

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین، دیروز سه‌شنبه در تمرین گروهی جالوروسی حضور یافت و پا به پای دیگر شاگردان دنیله ده‌روسی تمرین کرد و با آمادگی بالایی کارش را انجام داد تا مشخص شود شرایط بازگشت به میادین را دارد.

ستاره ایرانی رم که مشخص شده از مصدومیت فاصله گرفته، در 17 بازی این فصل سری آ ایتالیا توانسته دو گل به ثمر رساند که امیدوار است در بازگشت به مسابقات رسمی این آمار را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • فوری/ انفجار در مناطق مرکزی ایران / اسرائیل به ایران، عراق و سوریه حمله کرد
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟