Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن نقی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بدهی های دانشگاه علوم پزشکی تبریز به شرکت های پیمانکاری و سازمان ها و ارگان های مختلف را زیاد اعلام و اضافه کرد: متاسفانه به دلیل حجم بالای بدهی بسیاری از فعالیت های عمرانی دانشگاه به تعطیلی کشیده شده بود که با پرداخت های اخیر تعدادی از پروژه های عمرانی فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از پرداخت پاداش تعدادی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی ماه های اخیر خبر داد و اظهار داشت: این بحش از پرداختی ها تا پایان سال ۱۳۹۹ تسویه شده است و برای بازنشستگان سالجاری نیز پرداخت ها شروع شده است.

نقی پور با بیان اینکه یکی از شعارهای محوری مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شفاف سازی در تمام حوزه ها است، یادآور شد: ما معتقدیم با شفاف سازی کسی آسیب و ضرر نخواهد دید، بلکه زمینه های توسعه بخش سلامت استان بیش از پیش فراهم می شود.

به گفته وی در مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز چیزی در خفا اجرایی نمی شود و همه چیز بر اساس اسناد و مدارک موجود و طبق قوانین جاری به انجام خواهد رسید و در این راستا تلاش داریم تا حق و حقوق کارکنان به بهترین شکل ممکن حفظ و حراست شود.

نقی پور با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی برای دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به حجم گسترده فعالیت ها، خواستار حضور و مشارکت خیرین سلامت در این بخش مهم و تاثیرگذار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یکی از برنامه ها این مجموعه برای تامین هزینه های جاری را تبدیل املاک غیرضرور و مازاد به محل درآمد برای بخش سلامت عنوان و اضافه کرد: بر این اساس برنامه ای در دست تدوین است تا با رفع مشکلات اداری نسبت به این مقوله وارد عمل شویم.

نقی پور ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تلاش دارد تا بدون فشار به مردم از طریق بودجه های ملی و استانی و مازاد املاک نسبت به توسعه بخش سلامت اقدام کند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی با داشتن حدود ۹ هزار دانشجو در ۲۰۰ رشته تحصیلی و ۳۳ واحد آموزشی جزو دانشگاه های برتر کشور به شمار می رود و در حال حاضر ۱۹۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز ۸۷۵ عضو هیات علمی دارد و با برخورداری از ۳۰ مرکز تحقیقاتی تاکنون حدود ۱۰ هزار طرح تحقیقاتی را به جامعه علمی ارایه کرده است.

۱۳ مرکز آموزشی و درمانی، ۳۰ مرکز تحقیقاتی، توسعه و رشد فناوری و تعداد ۱۹ شبکه بهداشت از جمله امکانات دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی بدهی دولت تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بدهی دولت تبریز دانشگاه علوم پزشکی بدهی دولت تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز نقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان