Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:24:55 GMT

سوخت قاچاق در یک واحد تولیدی استان قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۰۸۶

سوخت قاچاق در یک واحد تولیدی استان قزوین کشف شد

به گزارش ایرنا، سردار علی ابراهیمی روز چهارشنبه در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی سوخت گازوئیل، در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان البرز و فروش آن به صورت قاچاق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر، با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شده و در بازرسی، ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز قانونی از شرکت نفت بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قزوین ادامه داد: در این عملیات، رانندگان ۲ کامیون که در حال بارگیری گازوئیل به مخزن جاساز خودرو بودند، دستگیر شده و خودرو آنها توقیف گردید.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: محموله سوخت با تشکیل پرونده به عوامل شرکت نفت تحویل و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۸ ماینر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان قزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یکی از گلخانه های اطراف شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی به همراه نماینده اداره برق به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از موقعیت، ۲۸ ماینر قاچاق را که به صورت ماهرانه ای در گلخانه فضا سازی شده و در حال فعالیت بود کشف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه ارزش دستگاه های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها قاچاق سوخت استان قزوین قاچاق کالای قاچاق ستاد سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت استان قزوین قاچاق قاچاق سوخت استان قزوین قاچاق کالای قاچاق ستاد سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر