Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی آیت الهی موسوی در گفتگو با مهر اظهارداشت: همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مناطق سیل زده و آغاز بازسازی در جنوب کرمان پای کار هستند از فرمانداران می‌خواهیم مناطق بحرانی باقیمانده از سیلاب را شناسایی و در اسرع وقت گزارش دهند تا مشکلات موجود در این مناطق فوری رفع شود.

وی تصریح کرد: آنچه که مهم است آزاد سازی حریم رودخانه‌ها، لایروبی و اصلاح فوری سیل بندها قبل از بارندگی مجدد در استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: قرار گاه بازسازی مناطق سیل زده راه اندازی شده و تمام موانع در مسیر بازسازی باید در این قرار گاه مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تاکید کرد: همه مسئولان در صورت بروز هر گونه مشکلی باید فوراً گزارش دهند تا مشکل کمبود اعتبار و ماشین آلات مرتفع شود و هیچ کمبودی در این زمینه‌ها مورد قبول نیست.

وی از فعالیت ۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: دولت اعتبار فوری برای رفع مشکلات اختصاص داده است.

کد خبر 5409685

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مصطفی موسوی استانداری کرمان سیل کرمان ویروس کرونا بوشهر بارش برف دهه فجر کرمانشاه برف و کولاک آمار کرونا برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان اردبیل عکس استانها تعطیلی مدارس واکسن کرونا مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات