Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری عصر چهارشنبه در آیین بزرگداشت و تجلیل از وابستگان و پیشکسوتان ستاد ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان سنت نیکو و زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.  

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به افتخارات رزمندگان در دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک مقطع تاریخی مهم در تاریخ کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع دشمنان، ارتش رژیم بعث عراق و صدام را برای تهاجم به ایران تجهیز کرده بودند اما ارتش با وجود اینکه در پیروزی انقلاب آسیب‌هایی دیده بود، وارد شد و رژیم بعث فکر نمی‌کرد مقاومتی دربرابر آن صورت بگیرد، اما نیروی زمینی توانست جلوی پیشروی ارتش بعث را بگیرد.  

سیاری با اشاره به عملیات کمان ۹۹ و نخستین پاسخ نیروی هوایی ارتش در ساعات و روزهای آغازین تهاجم ارتش بعث به ایران، عنوان کرد: رژیم صدام فکر نمی‌کرد که در مدت کوتاهی پاسخ قاطعی از غیور مردان نیروی هوایی ارتش دریافت کند. همه ارتشیان و مردم ثابت کردند که می‌خواهند پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده و از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.  

وی، موفقیت‌ها و رشادت‌های رزمندگان و ارتشیان را مختص به دفاع مقدس ندانست و گفت: اگرچه جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۷ تمام شد اما استکبار جهانی جنگ اقتصادی، تحریم و توطئه‌های مختلف را علیه ملت ایران ادامه داد و بدانید اگر آمادگی نیروهای مسلح نبود استکبار جهانی لحظه‌ای ما را به حال خود رها نمی‌کردند و این نشان می‌دهد که اهمیت دوران بعد از جنگ کمتر از آن دوره نیست.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در عرصه بودن و اعلام آمادگی و جنگندگی فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح باعث شده که کشور از شر توطئه‌های مختلف دشمن در امان بماند و این آمادگی باعث شده که آنها جرات تعرض به ایران را در سال‌های بعد از دفاع مقدس به خود ندهند.

سیاری ارزش کار پیشکسوتان و مجاهدان را بسیار بالا دانست و گفت: مجاهدت‌های مختلف شما پیشکسوتان موجب افتخارات امروز ارتش و کشور است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی امیر سیاری دفاع مقدس حبیب الله سیاری صدام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی امیر سیاری دفاع مقدس جنگ تحمیلی امیر سیاری دفاع مقدس حبیب الله سیاری صدام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود