Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خورشیدی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با عراق گفت: جواب تست آزمون منفی شده است. باشگاه زنیت با آمدن زنیت مخالفت می کند و می گوید سردار با ما تمرین نکرده است. باشگاه زنیت می گوید سردار مصدوم بوده و حضورش در ایران می‌تواند مشکل ساز شود.

وی افزود: منتظر جواب فیفا هستیم. اول یک تست از آزمون داده بودند که مثبت بود اما الان برای ما تستی فرستاده شده که کرونایش منفی است و ما با استناد به آن می گوییم اما زنیت همکاری نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی در خصوص اینکه اگر آزمون مصدوم باشد نمی تواند به تیم ملی کمک کند، تاکید کرد: اول این بازیکن باید به ایران برسد و وضعیتش را بررسی کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت بازگشت مهدی طارمی و زمین گیر شدن این بازیکن در ترکیه، افزود: برای طارمی تمام تلاش خود را می‌کنیم. می‌خواستیم برای او جت اختصاصی بگیریم. پروازهایی که می‌خواهیم بفرستیم اجازه نشستن در استانبول را خیلی سخت پیدا می کنند. پروازهای آنطرف هم نیاز به بیمه و بیمه نامه دارد.

وی تاکید کرد: پرواز طارمی را برای ساعت ۲۳:۴۵ امشب از آنتالیا به تهران گرفتیم.دنبال این هستیم که او را با یک جت زودتر به ایران بیاوریم ولی اگر امکانپذیر نشد همان بلیت ساعت ۲۳:۴۵ را داریم.

خورشیدی درباره شایعه حضور ابراهیم رئیسی در تمرین امروز تیم ملی ایران گفت: رئیس جمهور بر سر تمرین نمی‌آید اما نماینده ویژه او در تمرین حضور داشت.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران که با شبکه خبر گفتگو می کرد، در پایان درباره احتمال تغییر در لیست بازیکنان به دلیل تغییر در پاسخ تست‌های کرونای آنها یادآور شد: امروز دوباره تست دادیم تا اگر جواب همه منفی شد فردا در بازی حاضر شوند./مهر

غیبت مشکوک وحید هاشمیان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر به صورت مشکوکی در اردوی این تیم غایب بوده است و به احتمال زیاد در دیدار مقابل عراق روی نیمکت نمی‌نشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز یکشنبه این هفته و در حالی آغاز شد که غیبت وحید هاشمیان دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ در این اردو غایب بوده است.

ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خود را آماده بازی با عراق و امارات می کند و غیبت هاشمیان در تمرینات، در نوع خود قابل تامل است.

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد عدم حضور وحید هاشمیان در اردوی اخیر تیم ملی ارتباطی به کرونا ندارد و این مربی به احتمال زیاد مقابل عراق و امارات هم روی نیمکت نمی نشیند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۱۸ فردا پنجشنبه در هفته هفتم بازی‌های گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شاگردان دراگان اسکوچیچ در حال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه حضور دارند و با کسب یک برد دیگر، صعودشان به جام جهانی را قطعی می کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تیم ملی ایران ایران عراق تیم ملی فوتبال ایران وحید هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار نمی‌شود و آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز (یکشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شود.

تیم استقلال 12 اردیبهشت ماه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند