Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی ایران پیش از بازی حساس با عراق در حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با عراق در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی از ساعت ۱۵ و با حضور ۲۵ بازیکن برگزار شد.

هنگامی که خبرنگاران مجوز ورود به محل تمرین را گرفتند، شاگردان اسکوچیچ برنامه‌های تاکتیکی خود را آغاز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی برای پوشش تمرین تیم ملی در مرکز ملی فوتبال حضور داشتند.

 

کریم باقری با منفی شدن تستش در تمرین امروز تیم ملی حضور داشت و اتفاقاً در فضایی شاد در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شد. او به هنگام بازی آقاوسط با بازیکنان تیم ملی کری می‌خواند.

به گفته مسئولان تیم ملی، احسان حاج صفی که تست کرونای وی منفی شده، به بازی با عراق نمی‌رسد اما فدراسیون در تلاش است تا این بازیکن برای بازی با امارات به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.

در بخش اول تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها، در گروه‌های هشت نفره مشغول بازی آقا وسط شدند که این آیتم با شوخی‌های همیشگی ملی‌پوشان همراه بود. مهدی ترابی با علی قلی‌زاده شوخی می‌کرد و کار به جایی رسید که قلی‌زاده ضربه‌ای محکم به صورت مهاجم تیم پرسپولیس زد.

در ادامه، یک برنامه هوازی توسط اسکوچیچ برای بازیکنان تیم ملی درنظر گرفته شد که بازیکنان بعد از پشت سر گذاشتن این آیتم سر و صدای عجیبی در کمپ تیم‌های ملی ایجاد می‌کردند. حتی کار آنها به اعتراض مربیان تیم ملی هم می‌کشید.

امیر عابدزاده، پیام نیازمند و کریم انصاری‌فرد با منفی شدن تست کرونایشان اولین جلسه تمرینی را با سایر بازیکنان پشت سر گذاشتند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که طی چند هفته اخیر حواشی متعددی را تجربه کرد، در حالی که بازیکنان با خنده‌ها و سر و صداهای خود فضای عجیبی در تمرین تیم ملی ایجاد کرده بودند، آرام‌تر از آنها مشغول اجرای برنامه‌های تاکتیکی بود.

به گفته مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی، مهدی طارمی امشب از ترکیه عازم تهران خواهد شد تا به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.

نشست خبری سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۱۷ و ۱۷:۳۰ دقیقه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران فردا از ساعت ۱۸ میزبان تیم ملی عراق خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین تیم ملی ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال