Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیروس ابراهیمی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: بازدیدی از شرکت فولاد صدر انجام شده و قرار است تا اواخر سال جاری به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: در جریان این بازدید میدانی؛ تعدادی از تعمیرکاران و اورهال کنندگان در کارخانه حضور داشتند و اگرچه کمیت و کیفیت کار چندان راضی کننده نبود اما امیدواریم این واحد تا پایان سال جاری به بهره برداری مطلوب برسد تا تولید و بخشی از جوانان استان را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  همچنین به بازدید از شرکت ماشین سازی لرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز این شرکت خریداری شده است و برای راه اندازی به تسهیلات نیاز دارد که در  نشستی با مدیران مجموعه این مهم را پیگیری می‌کنیم. 

ابراهیمی با اشاره به بازدید از واحد صنعتی ماشین سازی کیهان خرم‌آباد نیز گفت: واحد ماشین سازی در حال انجام کار است و کار خود را با جدیت و رونق انجام می‌دهد، این واحد قطعات نیروگاهی تولید می‌کند که سفارشات بسیار زیاد و در عین حال توان افزایش ظرفیت نیز دارد.

وی افزود: این مجموعه ها در یک راستا کار می‌کنند و چنانچه شرکت قطعات نیروگاهی و ماشین سازی تجمیع شده و یک یا ۲ واحد دیگر در کنار آنها قرار بگیرد در واقع یک زنجیره تولید نیروگاهی ایجاد می شود که می تواند سطح و کیفیت صنعت لرستان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد.

وی  ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی در استان تعطیل هستند که بنا بر برنامه های کوتاه مدت تلاش می شود هیچ واحد تولیدی دیگری تعطیل نشود.

ابراهیمی تصریح کرد: همچنین قرار است در برنامه میان مدت از حدود ۶۰۰ واحد تولیدی شناسایی شده تعدادی به چرخه تولید بازگردد و در بلند مدت نیز با سرمایه گذاری های جدید بر اساس آمایش سرزمینی، اقدام شود.

کارخانه صدر فولاد خرم آباد در زمان فعالیت سالانه ۶۰۰ هزار تن تولید داشت و  حدود ۶ سال گذشته در برهه ای که گفته می شد قرار است این میزان تولید  ۲.۵ برابر شود نه ‌تنها وعده توسعه کارخانه محقق نشد بلکه تعطیل شد و ۱۸۰ کارگر آن بیکار شدند.

برچسب‌ها فولاد استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد استانداری لرستان لرستان فولاد استانداری لرستان لرستان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم