Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، هیأت وزیران در جلسه مورخ سوم بهمن،به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه‌های یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهدای سمنان در استان سمنان و شهدای جهرم در استان فارس را به عنوان فرودگاه‌های مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصوبه امروز برای اجرا ابلاغ شد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گمرک بازرگان سمنان ایرنا هیات وزیران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گمرک بازرگان سمنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گمرک بازرگان سمنان ایرنا هیات وزیران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حسین درخشان سرپرست جمعیت هلال احمراستان سمنان گفت تعداد شهدای امدادگر کشور را۲۵۰۰ نفر دانست و افزود: از این تعداد استان سمنان دارای ۱۱۶ شهید امدادگر می باشد که مراسم یادبودی در ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ با مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

درخشان بیان کرد: آخرین شهدای این جمعیت، دو تن از امدادگرانی بودند که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه نقش ما هم افزایی و شناسایی شهدای امدادگر و تجلیل از خانواده های آنان است، ادامه داد: همچنین کنگره ای برای ۲۵۰۰شهید امدادگر کل کشور نیز در تهران برگزار خواهیم کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر سمنان با تاکید بر اینکه هلال احمر ساختار داوطلبانه دارد و نقش بی بدیل امدادگران در عرصه سلامت، جاده ای، درمانی و... را مردم بسیار دیده ان و به عنوان یک رکن در همه صحنه‌ها و تصمیم گیری ها چه در شورای عالی جوانان، ستاد بحران و... حضوری فعال و تاثیرگذاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896202

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان