Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مدت‌ها پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، سرمربی سابق آرژانتینی بسته بود؛ در نهایت پس از چند ماه این طلب پرداخت شد تا پنجره  باز شود اما از چند هفته پس از این اتفاق، این بار به خاطر عدم پرداخت مطالبات اوساگونا مهاجم سابق این تیم بسته شد!

مدیریت باشگاه در قبال تاخیر در پرداخت این بدهی‌ها مدعی است که به دلیل تحریم‌ها پروسه گردش پول و رسیدن به حساب آن زمان بر است و به همین دلیل پرسپولیس قادر نیست به این سرعت مطالبات خارجی‌ها را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این سوال پاسخ داد که چطور برای بازیکنان داخلی این امکان فراهم نیست و با وجود چندین بار وعده از سوی مدیریت، از پرداختی به بازیکنان خبری نیست؟

 اگر بهانه تحریم برای مطالبات خارجی‌ها را قبول کنیم، برای پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان داخلی که در ایران حضور دارند چه بهانه ای وجود دارد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان