Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:31:18 GMT

افتتاح ۶ مدرسه در خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۴۸۳

افتتاح ۶ مدرسه در خوزستان

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی قربانی گفت:  یکی از اهداف مهم این اداره‌کل حذف مدارس سنگی و ناایمن در مناطق عشایری و کوهستانی صعب‌العبور است.

او می‌گوید: با کمک و مشارکت خیرین تاکنون ۱۲۰ کلاس درس جدید جایگزین کلاس‌های درس سنگی خطرساز شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال ۲۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول  خیرین می‌توانند در جهت حذف مدارس سنگی با مشارکت در ۳۰ درصد هزینه ساخت یک مدرسه که ۷۰ درصد آن را دولت تقبل می‌کند زمینه‌ساز ساخت ۳۰۰ کلاس درس جدید در سال آینده باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از افتتاح ۶ مدرسه در مناطق عشایری و صعب‌العبور استان با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلمچی خبر داد و گفت: دو مدرسه یک کلاسه پیش ساخته هر کدام با زیربنای ۲۴ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در روستا‌های تل زرکه و انارکی بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک افتتاح شده‌اند.

قربانی  گفت: یک مدرسه پیش ساخته یک کلاسه نیز در دهستان سید محمود شهرستان دزفول با زیربنای ۴۱ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و تحویل دانش‌آموزان شده است.

به گفته او یک مدرسه یک کلاسه صنعتی ساز نیز با زیربنای ۴۱ مترمربع با هزینه ۲۲۰ میلیون تومان در روستای کمردراز باغملک و دو مدرسه دو کلاسه صنعتی ساز هر کدام با زیربنای ۵۲ مترمربع و مجموع اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیون تومان افتتاح شده‌اند.

 روز شنبه در شهرستان لالی دو مدرسه یک کلاسه پیش ساخته در روستا‌های عشایری و کم برخوردار دشت ده و کول سی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح مدرسه مدارس سنگی میلیون تومان یک کلاسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت