Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار عراقی مدعی شد مهاجم تیم ملی کشورمان بازی فردا مقابل عراق را از دست داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان به دلیل شرایط آب و هوایی بد ترکیه در این کشور گیر افتاده و نتوانسته تا الان پروازی را برای تهران پیدا کند.

فدراسیون فوتبال کشورمان حتی برای رساندن طارمی به تهران هواپیمای اختصاصی مهیا کرده ولی مسئولان ترکیه به دلیل شرایط جوی نامناسب هنوز اجازه ندادند این پرواز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه علی نوری خبرنگار عراقی درباره آخرین وضعیت مهدی طارمی نوشت: فدراسیون ایران پیامی دریافت کرده که پرواز اختصاصی که برای انتقال مهدی طارمی از ترکیه به تهران تدارک دیده، لغو شده است.

وی افزود: دلیل این لغو شدن پرواز، شرایط بد آب و هوایی ترکیه است. منابع تاکید کردند طارمی فرصت حضور در بازی فردا مقابل عراق را به شکل کامل از دست داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!