Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در جلسه ستاد توسعه شیلات بر افزایش بهره‌وری وضع موجود و تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه 1400 در حاشیه نشست ستاد توسعه شیلات خوزستان اظهار کرد: در این جلسه تصمیم بر تسریع و به اتمام رساندن طرح‌های نیمه تمام موجود گرفته شد تا ظرف مدت کمتر از یک سال، میزان ۳۷ هزار تن به ظرفیت تولید شیلاتی در استان اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خوزستان را برخوردار از ظرفیت‌های متنوعی در حوزه شیلاتی دانست و گفت: در تولیدهای شیلاتی و در دو زمینه صید و صیادی و پرورش ماهی در استان، ظرفیت خیلی خوبی وجود دارد.

استاندار خوزستان با بیان این که تولیدهای شیلاتی خوزستان در حال حاضر در مجموع ۱۴۰ هزار تن است،  افزود: در این جلسه تصمیم بر تسریع و به اتمام رساندن طرح‌های نیمه تمام موجود گرفته شد تا ظرف مدت کمتر از یک سال، میزان ۳۷ هزار تن به ظرفیت تولیدهای شیلاتی در استان اضافه کنیم.

خلیلیان تاکید کرد: باید بتوانیم از ظرفیت‌های مرتبط با پرورش ماهی در قفس در دریای بیکرانی که در اختیار ما قرار دارد استفاده کنیم. امکان پرورش ماهی در قفس در برخی از مناطق در حوضچه‌های آب‌ پشت سد بندها وجود دارد همچنین در خوزستان تالابهایی وجود دارد که می‌توانیم از ظرفیت تولید شیلاتی آن‌ها بهره‌مند شویم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: می‌توانیم تا ۳۰ درصد بهره‌وری تولید شیلات را در واحدهای موجود افزایش دهیم. این اقدام ها می‌تواند ما را به حدود تولید یک سوم بیشتر از وضعیت تولید کنونی شیلات، در کمتر از مدت یک سال برساند البته این موضوع ها، یک هدف گذاری کوتاه مدت است تا بتوانیم میزان تولید شیلات را از ۱۴۰ هزار تن به بالای ۲۰۰ هزار تن افزایش دهیم.

استاندار خوزستان در پایان با تاکید بر افزایش بهره‌وری وضع موجود و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، افزود: از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواسته ایم سیاست‌گذاری‌های خود را در این راستا قرار دهند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیلات خوزستان پرورش ماهی تولید پرورش ماهی قفس پرورش ماهی سد تالاب هدف بهره وری استانداری خوزستان برنا خوزستان ماهی در قفس استاندار خوزستان طرح های نیمه تمام پرورش ماهی تولید شیلات هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از هنرمندان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و اقتدار کشور، نیاز است آثار نابی در قالب هنر تولید شود.
آیت الله عاملی تصریح کرد: استان اردبیل آداب و رسوم و آیین‌ها و فرهنگ خاصی دارد که باید در قالب هنر برای همگان تداعی شود و گذشت و احساسات و حس همدردی و هم نوعی خیران و انسان‌های بزرگ در قالب هنر معرفی شود.
در این دیار که با تجلیل از تعدادی از هنرمندان همراه بود، سپهری رئیس حوزه هنری استان اردبیل هم از تولید پویانماییِ ۹۰ دقیقه‌ای شاه اسماعیل صفوی با همت هنرمندانِ استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود