Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، از برگزاری جلسه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با نمایندگان استان های خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در روز پنجشبه خبر داد.

وی گفت: قبل از این جلسه نیز رییس‌جمهور جلساتی را با نمایندگان سایر استان ها داشته که با برگزاری این جلسه رئیس جمهور با ۲۰۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و جلساتی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات این است که نمایندگان مجلس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره موضوعات ملی و حوزه انتخابیه بی واسطه تقدیم رئیس جمهور کنند.

حسینی با بیان اینکه این جلسه هفتمین جلسه رئیس جمهور با نمایندگان مجلس است، بیان داشت: یکی از نکات جالب این جلسات این است که استانداران استان هایی که نمایندگانشان در این جلسات شرکت می‌کنند حضور دارند که این نشست ها در جهت تعامل هرچه بیشتر بین دولت و مجلس است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: در این دولت تعامل بسیار گسترده‌ای با نمایندگان مجلس وجود دارد و علاوه بر رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور هم جلساتی را با کمیسیون های تخصصی مجلس دارند و همچنین جلساتی را با نمایندگان هر استان که مقصد بعدی سفر رئیس‌جمهور است برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور پارلمانی خوزستان نمایندگان مجلس دیدار نمایندگان مجلس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور

دریافت 986 KB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین اضافه کرد:‌ در حال حاضر اقدام حقوقی در این زمینه نداریم.

کد خبر 845186 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه استان هرمزگان کشتی

دیگر خبرها

  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • زلنسکی: وضعیت میدان نبرد اوکراین بدتر می‌شود
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه