Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:18:11 GMT

برپایی میز خدمت دستگاه ها و ادارات کل استان گیلان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۷۹۹

برپایی میز خدمت دستگاه ها و ادارات کل استان گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل استان گیلان همزمان با سفر هیئت دولت به این استان میز خدمت برپا می‌کنند.

بر اساس اعلام مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، برای تسریع در خدمات رسانی به مردم میز خدمت ادارات کل و نهادها از ساعت ۸ تا ۱۸ در روزهای هفتم و هشتم بهمن در مناطق مختلف رشت، مرکز استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5409752

منبع: مهر

کلیدواژه: مطالبات مردم گیلان از دولت میز خدمت دستگاه های اجرایی بوشهر ویروس کرونا بارش برف دهه فجر کرمانشاه برف و کولاک آمار کرونا برف روبی برف و یخبندان واکسن کرونا اردبیل تعطیلی مدارس عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر

عبدالله رشیدی پور اظهار کرد: به استناد تصویب‌نامه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ هیأت محترم وزیران، به منظور بهره‌مندی کارکنان محترم ادارات استان از برکات شب‌های قدر به آگاهی می‌رساند ساعت شروع به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح استان (به استثنای دستگاه‌های امدادی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحد‌های شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی هستند) با تاخیر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان افزود: برهمین اساس با موافقت استاندار محترم کردستان ساعات کار ادارات در روز‌های ۱۹، ۲۳ و (همچنین ۲۷ ماه مبارک رمضان با عنایت به اینکه شب ۲۷ ماه مبارک رمضان به اعتقاد اکثر مردم شریف استان نیز جزء لیالی قدر می‌باشد ) برابر با روز‌های شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱، چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ و روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ساعت ۹ صبح اعلام می‌گردد. 

لازم به ذکر است روز‌های ۲۱ و ۲۵ رمضان که ایام قدر هستند، در تقویم رسمی جزء ایام تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • برپایی بزرگترین محفل قرآنی ایران
  • برپایی نمایشگاه ظروف مسی در مراغه
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برپایی ضیافت افطاری ۲۵۰۰ نفری در شادگان
  • برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی
  • ۵۰۷ سفره افطاری در قالب پویش «هلال رحمت» در گلستان برپا شد
  • برپایی ۴۰ پایگاه گردشگری عشایری همزمان با نوروز دراستان اصفهان