Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:45:51 GMT

کارشکنی جدید روس ها علیه ایران ؛ این‌بار تیم ملی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۹۱۰

کارشکنی جدید روس ها علیه ایران ؛ این‌بار تیم ملی

فدراسیون فوتبال به کارشکنی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ برای سفر سردار آزمون به تهران اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار با عراق و نهایی شدن آن، گفت: با مساعدت‌های صورت‌گرفته از سمت دولت، به‌سمتی حرکتی می‌کنیم که جشن صعود به جام جهانی را به‌شکل ملی با حضور تماشاگران و همه علاقه‌مندان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی‌هایی در ساختار وزارتخانه صورت گرفته است و با پیگیری شخص وزیر ورزش و جوانان که خود از بدنه ورزش هستند، درباره نحوه حضور تماشاگران اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، نگاه شخص وزیر ورزش هم در این زمینه بسیار اثرگذار بود.

شریفی درباره وضعیت مهدی طارمی نیز ابراز کرد: مهدی طارمی همچنان در ترکیه است و با هماهنگی صورت‌گرفته به شهر دیگری رفته است تا بتوانیم از آنجا او را با پرواز اختصاصی به تهران بیاوریم. رئیس فدراسیون نیز چند باری با او صحبت کرده است و سعی داریم از تمام ظرفیت استفاده کنیم تا این بازیکن هرچه زودتر به اردوی تیم ملی ملحق شود، در حال تلاش هستیم که پرواز اختصاصی بگیریم، اما با توجه به شرایط جوّی ترکیه هنوز نهایی نشده است، با این حال سعی می‌کنیم حضور طارمی تا امشب نهایی شود.

وی همچنین درباره حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی گفت: حضور سردار آزمون برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی بسیار مهم است، چون بازی با عراق می‌تواند صعود تیم ملی را قطعی کند. بازی مقابل عراق در فیفادی برگزار می‌شود، اما متأسفانه با وجود تلاش بسیار زیاد مجموعه فدراسیون و تیم ملی باشگاه زنیت همکاری لازم را انجام نداده است، این مسئله در نوع خود عجیب و قابل پیگیری است و در زمان حاضر آزمون در دبی حضور دارد و ما هم مکاتبات لازم را با فیفا انجام دادیم و خواهان حضور هرچه سریعتر مهاجم تیم ملی در ایران هستیم، این مسئله و عدم همکاری از سوی باشگاه زنیت را با توجه به قرار داشتن در فیفادی به‌شکل جدی تا پایان پیگیری خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در حاشیه دیدار با موتا پائز گفت: امیدوارم هدف سختی که تعیین کردید را به دست آورید، یقین دارم که انگیزه و تجربه شما در کنار حمایت‌های فدراسیون برای رسیدن به هدف کمک می‌کند. تلاش کردیم که تیم در بهترین شرایط کار خود را آغاز کند و با استفاده از بهترین‌های والیبال ایران برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. با رهبری شما این هدف را دور از دسترس نمی بینم و هرکاری از دستمان برآید برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم.

او ادامه داد: حضور مرادی نایب رئیس فدراسیون در کنار تیم بیانگر اهمیت کار برای فدراسیون است تا کارهای تیم در اسرع وقت تسهیل شود. امیر خوش‌خبر باسابقه ترین سرپرست تیم‌های ملی نیز برای انجام کارها کمک می‌کند تا مسیر هموارتر شود، کسی که نزدیک به دو دهه مسئولیت سرپرستی تیم‌های ملی والیبال را برعهده داشته است.

کادر فنی در مسیر اجرایی هیچ نگرانی نداشته باشند، نگاهی حرفه‌ای دارید و سابقه شما هم این موضوع را تایید می‌کند و برای ادامه همکاری لازم و ضروری است. تفاوت نظر موضوع عادی در کار است، اما نشان دادید که همانند فدراسیون فقط هدف طی کردن مسیر دشوار پیش رو است. با توجه به توانمندی‌های آقای پائز، خیلی به حضور در المپیک خوش بین هستم و امیدوارم در کنار هم جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی یک امانت در دستان سرمربی است و مردم ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

تقوی در پایان گفت: سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسایل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعا امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتما پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی