Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:22:22 GMT

احساس خوبی در استادیوم آزادی دارم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۱۸۷

احساس خوبی در استادیوم آزادی دارم

ستاره تیم ملی عراق گفت: احساس خوبی درباره استادیوم آزادی دارم.

به گزارش برنا؛ بشار رسن، هافبک تیم ملی عراق عصر چهارشنبه پیش از دیدار تیمش مقابل ایران در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا از لطف تماشاگران ممنونم.

وی در ادامه تاکید کرد: خیلی خوشحالم که باز هم در ایران هستم. از این که در استادیوم آزادی حضور دارم، احساس خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق پرسپولیس اظهار داشت:باید بازی خوبی را از خودمان نشان دهیم و جایگاه سوم جدول را به دست آوریم. این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد.

 انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران استادیوم آزادی بشار رسن تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

رئیس باشگاه میلان اعلام کرد که سرمربی روسونری قطعاً تا پایان فصل جاری به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شایعات درباره احتمال اخراج استفانو پیولی از مربیگری میلان در 5 هفته باقی مانده به پایان فصل جاری سری A توسط پائولو اسکارونی رئیس باشگاه میلان تکذیب شد.

اسکارونی در حاشیه مراسمی که توسط روزنامه فولیوی ایتالیا ترتیب داده شده بود، به باخت 2 بر یک روسونری برابر اینتر در دربی دلامادونینا اشاره‌ای داشت و گفت: فصل هنوز تمام نشده است و ما باید تا پایان فصل برای کسب مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی داشتیم و نباید این موضوع را از یاد ببریم. اینتر لیاقتش را داشت که جام را ببرد، بنابرین به بازیکنان این تیم و ماروتا (مدیر اجرایی باشگاه) تبریک می‌گویم.

رئیس باشگاه میلان درباره آینده استفانو پیولی و احتمال اخراج او در پایان فصل جاری نیز تأکید کرد: من چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم. پیولی سرمربی تیم ماست و تا پایان فصل هم خواهد ماند. من مطمئنم که پیولی به تیم ما برای کسب پیروزی‌های لازم به منظور کسب عنوان نایب قهرمانی کمک خواهد کرد. او و مدیران، شرایط تیم را برای آینده ارزیابی خواهند کرد و من هم ترجیح می‌دهم که تا پایان فصل درباره این موضوع صحبتی نداشته باشم.

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

پیولی تا پایان فصل آینده با میلان قرارداد دارد اما جورجو فورلانی مدیراجرایی باشگاه میلان روز دوشنبه اعلام کرد که جری کاردیناله، مالک باشگاه در نهایت درباره آینده سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اسکارونی در پایان درباره پروژه باشگاه میلان برای احداث استادیوم اختصاصی نیز تأکید کرد: ساخت استادیوم سن دوناتو برای ما فراتر از یک گزینه است. ما 40 میلیون یورو صرف خرید زمینی در این منطقه کرده‌ایم. پروژه ساخت استادیوم با موانع قانونی معمول در ایتالیا روبه‌رو است اما یک گروه اقلیت پرسر و صدا هم می‌توانند سیاستمداران را برای عقب‌نشینی از موضع‌شان راضی کنند. سالا (شهردار میلان) از ما خواست که به بازسازی استادیوم سن‌سیرو فکر کنیم و تا ماه ژوئن نتیجه را به او اطلاع بدهیم. ما اما منتظر جزئیات جدید هستیم تا ببینیم که بازسازی ورزشگاه چقدر روی ظرفیت آنها در طول فصل تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد