Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: اکنون در خط تولید دو دستگاه ابر ترانسفورماتور ۴۱۰ MVA به سفارش گروه مپنا در مجموعه ایران ترانسفو طراحی و ساخته شده است که به زودی رونمایی خواهد شد.

بهزاد ظهیری ظهر امروز (۶ بهمن‌ماه) در مراسم تحویل بزرگ‌ترین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکترونیکی EAF با توان ۵۵MVA، افزود: این ترانسفورماتور توسط شرکت صنعتی ایران ترانسفو در کم‌ترین زمان و با قیمت حداقل ۵۰ درصدی نسبت به مشابه خارجی طراحی، تولید و تحویل مجتمع صنعتی اسفراین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مدیریت مجتمع صنعتی اسفراین برای اعتماد به توانمندی و تولید داخل، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اتکا به توانمندی‌های داخلی و تقویت بسترهای تولید برای توسعه همه جانبه کشور، اظهار کرد: سربازان ایران ترانسفو قادر به طراحی و تولید انواع راکتور و ترانسفورماتورها هستند که این مهم یک افتخار ملی محسوب می‌شود.

این مسئول با تاکید بر مطابقت این ترانسفورماتور با استانداردهای روز دنیا، یادآور شد: حمایت از تولید داخلی علی‌الخصوص در حوزه صنعت استراتژیک برق و  شرکت ایران ترانسفو، با لغو کامل واردات و ممانعت از ورود انواع مختلف ترانسفورماتورو رآکتور به کشور امکان‌پذیر است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با انتقاد از نحوه اجرای طرح ممنوعیت واردات ترانسفورماتور، تاکید کرد: نباید اجازه سوءاستفاده از قانون و واردات ترانسفورماتور توسط عده‌ای به بهانه واردات مجموعه کامل خط تولید داده شود؛ چرا که این کار در کنار خروج ارز از کشور، وابستگی بیش از پیش تولید و صنعت به بیگانگان را فراهم می‌کند.

ظهیری در خصوص گام‌های آتی ایران ترانسفو عنوان کرد: اکنون در خط تولید ایران ترانسفو دو دستگاه ابر ترانسفورماتور ۴۱۰ MVA  به سفارش گروه مپنا طراحی و در حال ساخت است که از این تولیدات در اسفندماه امسال و اوایل سال آتی رونمایی خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: انواع ابر ترانسفورماتور، رآکتور دیتیوند، ترانسفورماتورهای هوشمند، ترانسفورماتورهای ترکشن، ترانسفورماتورهای با راندمان بالا، از جمله تولیدات به روز این مجموعه صنعتی است که در نتیجه خودباوری ملی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری به عنوان جهاد اقتصادی تقدیم ملت  ایران می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ترانسفورماتور ایران ترانسفو زنجان ایران ترانسفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص

 کمپانی نومورا شوتن و شرکت تولید کننده مواد نومرا به ساخت و تولید محصولات ساخت‌و ساز و تولیدات سیمان و بتن در استان شیزوئوکا مشغول است.

به گزارش عصرایران به نقل از پروسس ایکس، یکی از فعالیت اصلی این کارخانه ساخت بلوک های در هم قفل شو (قفل شونده) سیمانی- بتنی است.

این بلوک‌ها بیشتر برای سنگفرش خیابانی یا طراحی های ویژه استفاده می‌شوند.

بخشی از مراحل ساخت این بلوک‌ها را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی ژاپنی‌ ها بیل می‌سازند (فیلم) ببینید ژاپنی‌ها چطور ناخن‌گیرهای با کیفیت می‌سازند (فیلم) فرآیند ساخت بلوک سیمانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»