Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن عیادت از محمد کاسبی، تاکید کرد: هدف صندوق اعتباری هنر، ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای است تا هنرمندان تحت پوشش در شرایط بهتری دوران بیماری را سپری کنند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از صندوق اعتباری هنر، مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر عصر امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه با حضور در بیمارستان عرفان از محمد کاسبی عیادت کرد و پیگیر روند درمانی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوراحمدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این هنرمند آرزوی سلامتی کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن تجلیل از چند دهه فعالیت‌های این بازیگر پیشکسوت، گفت: کاسبی از چهره های محبوب حوزه فرهنگ و هنر است. در روزهایی که دچار کسالت شده است، مردم جویای حال این هنرمند هستند که این نشان از منش نیکو و توانایی وی دارد. امیدواریم با بهبودی کامل شاهد حضور دوباره محمد کاسبی در فعالیت های هنری مانند گذشته باشیم.

پوراحمدی در ادامه، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف در صندوق اعتباری هنر، ارتقای سطح خدمات بیمه ای است تا هنرمندان تحت پوشش در شرایط بهتری دوران بیماری را سپری کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه های ماندگار کشور هستند، بیان کرد: در راستای تکریم هنرمندان پیشکسوت که عمری را در این راه صرف کردند، تلاش می‌کنیم خدمات مضاعفی از سوی صندوق به آنها ارایه دهیم.

به گزارش ایرنا، محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از ۲۷ دی ماه به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

وی هنرمندی‌ست که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد. ضمن اینکه او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است. کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون اگرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی به حضورش در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر

محسن رشیدی اقدم مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت : مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در کرمانشاه به صورت رایگان می‌توانند خود را بیمه کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله خدماتی است سامل بیمه عشایری می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود