Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه آمل در حاشیه آیین رزمایش مومنانه به خبرنگاران گفت که توزیع این بسته های معیشتی شامل اقلام خوراکی و مواد شوینده به ارزش هربسته پانصد هزار تومان دوازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان محسوب می شود.

سرهنگ جابر عسگری افزود : علاوه بر این بسته ها، ۴۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰۰ دست لباس نیز به کمک بسیج سازندگی و کمیته امداد و ناحیه مقاومت بسیج محلات تهیه شده است که در شهر توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه شش بهمن کمک هزینه خرید جهاز برای ۴۱ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد تامین شد.

رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران  با تاکید بر لزوم توجه  به فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه سال ۹۹ با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز

فرزاد بهمن پور مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: دو عدد شیر پروانه‌ای موجود در تصفیه خانه شماره ٢ آب اهواز از مدار خارج شده بود، و در مسیر اسقاطی قرار گرفته بودند، که با ابتکار عمل همکاران اصلاح، بازسازی و آماده بهره برداری می‌باشند.

او می‌گوید: هزینه‌های نگهداری و بهره برداری از تاسیسات‌های آبرسانی بسیار بالا می‌باشد .

به گفته او با تعمیر این دو عدد شیر پروانه‌ای از هزینه کرد بیش از ۵ میلیارد ریال جلوگیری شد.

بهمن پور گفت: این گونه اقدامات ضمن کاهش هزینه ها، به تداوم و تسهیل آبرسانی به مردم عزیز نیز منجر می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر