Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اصغر جهانگیر با حضور در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گزارشی از وضعیت بزه‌ها در سطح جامعه ارائه کرد.

وی ادامه داد: وضعیت بزه‌های اجتماعی در سطح کشور نگران‌کننده و نشان‌ دهنده افزایش قابل توجه آن در سطح کشور است که بسترسازی فضای مجازی زمینه‌ساز رشد بزه‌ها در سطح جامعه شده و از جمله دلایل این بزه‌ها را می‌توان افزایش بیکاری، فاصله طبقاتی، شکاف اجتماعی، مشکلات معیشتی، مشکل ازدواج و گرانی مسکن ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیر اضافه کرد: از جمله بزه‌ها و جرائمی که رشد قابل توجه داشته است سرقت، مسائل حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

براساس این گزارش، در این نشست مقرر شد چنین جلساتی تداوم داشته باشد و ارتباطات مناسبی ایجاد شود تا با همکاری و همفکری مناسب بتوان برای رفع خلاءهای قانونی و تصویب قوانین موثر برای پیشگیری از وقوع جرم و بزه در جامعه گام برداشت.

کد خبر 652925 برچسب‌ها قوه قضائیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه بزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو