Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با عراق می تواند صعود ما به جام جهانی را قطعی کند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با عراق در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 قطر حاضر شد.

به گزارش طرفداری، اسکوچیچ در ابتدا اظهار داشت:‌ 

 این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا می‌تواند صعود ما را به جام جهانی قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما مشکل کرونا دارد. مهدی طارمی هم هنوز به اردو نرسیده است. بازی‌های عراق را در جام عرب کاپ دیدم و می‌دانم تیمی جوان وپرانرژی است.

وی افزود:

به همین دلیل دیدار سختی را پیش‌بینی می‌کنم. شرایط ایده‌آل نیست. چهار بازیکن را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداریم. همچنین مهدی طارمی که تاکنون به ایران نیامده است. با همه این مسائل بازیکنان ما آماده هستند و تیم ما به اندازه کافی خوب است. باور دارم اگر با تمام وجود در زمین حضور پیدا کنیم می‌توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد واکنش جالب ام باپه به سوپر گل اشرف حکیمی / عکس گل استثنایی گابادینیو مانگو به مراکش در جام ملت های آفریقا (مراکش - مالاوی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در حال حاضر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، در شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و پس از آن برنامه این تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

ویسی که در اسفندماه با قراردادی یک سال و نیمه به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر به صحبت درباره فصل آینده نشد و در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: من دیروز در جلسه هیئت مدیره بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند‌. الان این ۶ بازی از زن و بچه و خانواده من مهم‌تر هستند و فقط به این فکر می‌کنم و به آینده فکر نمی‌کنم. شاید من سکته کردم و مردم. الان کارمان سخت است و هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم. این ۶ بازی حیات ماست. یک بیمار در آمبولانس است و باید آن را به بیمارستان برسانیم. فعلا تیم را نگه داریم و بعد من با تمام وجود در خدمت تیم هستم.

او همچنین در واکنش به اینکه آیا در صورت ادامه همکاری با تشکیل کمیته فنی موافق خواهد بود، عنوان کرد: هیچ جای دنیا کمیته فنی وجود ندارد. شاید مشاور مدیرعامل و مشاور ورزشی و روانشناس باشد، اما کمیته فنی معنی ندارد. چهار نفر بیایند که چهار ایده دارند و من ایده دیگری دارم. من ۵۰ ساله هستم و یک ۷۰ ساله یا ۴۰ بالای سر من باشد‌ و اتفاقاتی یا را تفکرات خودش رقم بزند. یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و برنامه می‌دهند و همديگر را تایید می‌کنیم، یا می‌گویند برو پی کارت. کمیته فنی هیچ کجای دنیا نیست.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)