Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@03:54:16 GMT

جهانبخش: یک بازی سخت با عراق داریم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۷۷۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل عراق در انتخابی جام جهانی قطر اظهار کرد: مسیری که در مسابقات مقدماتی جام جهانی داشتیم، خدا را شکر مثبت بود. قطعا شرایط ایده‌آل نیست اما بازیکنانی که در اردو هستند آمادگی لازم را دارند و امیدواریم این بازی را با موفقیت تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش گفت: خدا را شکر در مسیری که در مقدماتی جام جهانی داشتیم شرایط تا به حال مثبت بوده است. می‌خواهیم این مسیر را  رو به جلو پیش ببریم. عراق همیشه قابل احترام و یک رقیب سنتی برای ما بوده است. می‌دانیم که فردا یک بازی سخت خواهد بود. عراق تغییراتی داشته است.

او ادامه داد: متاسفانه چندین بازیکن را به علت کرونا در اختیار نداریم. چندین نفر هم به علت پروازی دیر ملحق شدند. طارمی هم نیامده است. بازیکنانی که در اردو هستند به حدی کیفیت دارند که با تمام قوا به مصاف بازی فردا برویم و این مسیر را با قدرت پیش ببریم. برخی از صعود زودهنگام می‌گویند اما فکر می‌کنم بازی فردا فوق‌العاده مهم و سخت خواهد بود. به امید خدا می‌توانیم بازی فردا را با قدرت برگزار کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم تا شرایط صعود ما هموارتر شود و هر چه زودتر به شکل خوبی به پایان برسد. از طرفی هم بتوانیم دل مردم را با رفتن به جام جهانی شاد کنیم و قدم رو به جلویی برای فوتبال کشورمان برداریم.

جهانبخش درباره بازی تیم ملی با عراق گفت: ما بازی‌های سختی با عراق داشتیم. همیشه بازی‌های ما جلوی عراق از اهمیت زیادی برخوردار بود. عراق بازیکنان باکیفیتی دارد. شاید بازیکنان لژیونر کم‌تری در اروپا داشته باشند اما همیشه بازی‌های ما جلوی عراق سخت بوده است. از کیفیت و تکنیک فردی عراقی‌ها خبر داریم. همیشه بازی‌های سختی داشتیم و نسل جدید عراق فوق‌العاده خوب هستند. بشار رسن هم چندین سال در ایران بازی کرده است. بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود. ما هم آماده هستیم و امیدواریم از امتیار خانگی استفاده کنیم.

این هافبک تیم ملی درباره حضور در دیدار ایران و عراق که هفت سال قبل در جام ملت‌های آسیا برگزار شد و با پیروزی عراق تمام شد گفت: در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های حساسی مقابل عراق داشتیم. آن بازی یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های ما مقابل عراق بود. حقمان بود که آن بازی را ببریم و به مرحله بعد برویم. متاسفانه آن اتفاق رخ نداد. الان با گذشت هفت سال در یک شرایط متفاوت با عراق بازی می‌کنیم و می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. ما یک نسل جدید با یک شرایط و تفکر متفاوت هستیم. کیفیت تیم ملی خیلی خوب است. تفاوت‌هایی بین دو تیم از نظر بازیکنان کنونی با بازیکنان چند سال گذشته وجود دارد. ذهنیت و کیفیت و خواسته بازیکنان ما خیلی بزرگ‌تر شده است و این نسل نسبت به کیفیت خود، خواسته بزرگتری دارد و می‌خواهیم به آرزوهای بزرگ‌مان برسیم و قدم‌های بزرگی برداریم. یکی از بزرگ‌ترین قدم‌ها بازی فردا است که امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تیم ملی فوتبال ایران فوتبال نشست خبری علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی هافبک تیم فوتبال بازی ایران و عراق بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط گزارشگر ایران و عراق مشخص شد اتفاقی که زندگی ورزشی جهانبخش را تغییر داد تصاویری از قهر و آشتی جهانبخش و آزمون روی نیمکت تیم ملی حضور هواداران عراقی مقابل ورزشگاه آزادی + عکس اسکوچیچ: شرایط ایده‌آل نیست سرمربی عراق: برای دیدار مقابل تیم قدرتمند ایران احساس خوبی دارم ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها جهانبخش: یک بازی سخت با عراق داریم ۵ مزیت «اکسکوینومارکت» برای معاملات ارزهای دیجیتال اقدامات زیست محیطی ذوب آهن اصفهان قابل توجه است جانسون: به رغم لو‌ رفتن پارتی‌گیت کناره‌گیری نمی‌کنم حضور هواداران عراقی مقابل ورزشگاه آزادی + عکس بیکارید؟ وارد بنگاه‌های بخش خصوصی شوید! کاهش سرعت پیری با چای سبز اجرا ‌ و پیاده سازی دکوراسیون اداری اسکوچیچ: شرایط ایده‌آل نیست سود میلیاردرها از کرونا قیمت شاهین سایپا (بهمن ماه ۱۴۰۰) پوشش صحبت‌های رییسی در رسانه‌های عربی گزارشگر ایران و عراق مشخص شد بهترین پهنای باند اختصاصی ایران با ماهان نت قیمت گوشت قرمز (جدول) بورس انرژی برای همکاری با وزارت نفت آماده است سرمربی عراق: برای دیدار مقابل تیم قدرتمند ایران احساس خوبی دارم تعویق مجدد برای اعلام رای شکایت النصر از پرسپولیس بانک مرکزی جزییات رمزریال ملی را اعلام کرد در هنگام وقوع زلزله باید فرار کرد؟ رزرو هتل کرمان با ارزان ترین قیمت، فلای تودی رسن: می خواهیم جایگاه سوم در جدول را به دست آوریم ساخت ۴۴٠٠ دسته گل مصنوعی برای المپیک پکن + فیلم دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال قیمت الاغ از موتورسیکلت بیشتر شد! اومیکرون موجب تعطیل شدن برخی مدارس یزد شد تور کیش چند؟ ( جدول ) ۹۵ درصد از برنامه کشت گندم انجام شد تراژدی کرونا در آمریکا تکذیب استعفای گل محمدی پیشنهادی برای درمان اضطراب اجتماعی کودکان آغاز به کار شعب جدید شهر فرش در اصفهان احتمال پذیرش دوج‌کوین توسط مک دونالد تنفس چقدر در کیفیت خواب اثر دارد گزارش تصویری تمرین تیم ملی قبل از بازی با عراق چرا تهران و واشنگتن رو در رو می‌شوند؟ دانش بنیان تنها راه خروج از رکود اقتصادی قیمت گوشی (محدوده ۲۰میلیون / جدول) آمریکایی‌ها اوکراین را به سمت تحریک مسکو سوق می‌دهند موارد روزانه ابتلا به کرونا در کره جنوبی رشد کرد آخرین اخبار مذاکرات وین از زبان امیرعبداللهیان عوارض اومیکرون باقی می‌ ماند مناقصه عمومی چکاوه برای تامین مصالح سندبلاست رشد ۲۸۵ هزار درصدی توکن جعلی با شوخی مک دونالد! حقوق کارگران بخش خصوصی هم ۵میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می شود؟ مثبت های امروز بورس دستوری بود / دولت بازار را به مرگ گرفته، تا به تب راضی شود بدون توقف؛ قیمت مسکن همچنان صعودی لغو پروازها در استانبول و خوابیدن مسافران در فرودگاه + فیلم صحبت‌ های عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال + فیلم فوری: گل محمدی استعفا کرد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال نشست خبری علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی هافبک تیم فوتبال بازی ایران و عراق ایران و عراق بازی فردا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فاینورد مقابل نایمخن روز گذشته فینال جام حذفی فوتبال را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه قهرمانی در جام حذفی جام هلند را جشن بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898205

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند