Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش از تلاش‌های ۸ ساله مجتبی شهمرادزاده مدیر سابق اداره اموزش و پرورش شهرستان فهرج تجلیل و رضا رکن آبادی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش فهرج معرفی شد.

رضا رضایی در این مراسم با تاکید بر سند تحول آموزش و پرورش گفت: سند تحول آموزش و پرورش بنیادی‌ترین سندی است که مارا به اصلی‌ترین هدف آموزش و پرورش که ساختن انسان‌های صالح است می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از مدیران ادارات آموزش و پرورش خواست نسبت به بکار گیری جوانان در آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند و به دنبال جوان گرایی باشند.

رضایی زاده گفت: تعادل بخشی نیرو‌ها در اداره کل آموزش و پرورش همواره مدنظر ماست.

او گفت: آموزش و پرورش سرشار از نیرو‌هایی است که می‌تواند سایر دستگاه‌ها را پشتیبانی کند.

به گفته رضایی : آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه پایدار است و تربیت انسان صالح در تراز نظام جمهوری اسلامی رسالت اصلی آموزش و پرورش است.

در ادامه این مراسم از تلاش‌های مجتبی شهمراد زاده تجلیل و رضا رکن آبادی بعنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فهرج معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود ۲۱۰۰۰ نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی محمدبیگی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود ۳۲۵۰۰ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند، اظهار کرد: تاکنون حدود ۲۱۰۰۰ نوآموز در استان سنجش سلامت شده‌اند و حدود ۱۵۰۰ نفر هم در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از تعداد کل نوآموزان فعلاً در سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند، افزود: بیشترین عدد باقی‌مانده با ۶۰۰۰ نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه‌دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: ۱۰ روز باقی‌مانده تا مورخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه به جامانده‌های احتمالی و ارجاعات تخصصی در رابطه با بحث بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و یا مشکلات هوش اختصاص داده شده است.

وی از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی اقدام نکرده‌اند، خواست هرچه سریع‌تر پس از نوبت‌گیری در سامانه https://my.medu.ir/ برای انجام کار سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند چون پایان اردیبهشت‌ماه زمان شروع ثبت‌نام و ثبت سفارش کتب است.

محمدبیگی با بیان اینکه امسال ۲۰ پایگاه سنجش سلامت در استان عهده‌دار کار سنجش نوآموزان کلاس‌اولی شدند، تصریح کرد: ۴ مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه مشغول فعالیت است.

وی هزینه ثبت‌نام نوآموزان برای سنجش سلامت را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از نظر سلامت بینایی، شنوایی، هوش و… مورد ارزیابی قرار گرفته و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد، نوآموزان برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند که در موارد خیلی زیادی مداخله به هنگام توانسته نقش مهمی در ایجاد آمادگی در نوآموزان برای ورود به مدارس عادی داشته باشد.

کد خبر 744873

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • پیام سرپرست آموزش ‌و پرورش خوزستان در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • امروز مردم دنیا از اقدام ایران در حمله به رژیم صهیونیستی رضایت دارند