Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل عراق اظهار داشت: این بازی خیلی برای ما اهمیت دارد و همانطور که می‌دانید، می‌تواند صعود ما را به جام جهانی قطعی کند. بازی عراق برای ما خیلی سخت است. شرایط ایده‌آل نیست و چهار بازیکن ما به خاطر کرونا در اختیارمان نیستند و مهدی طارمی هم تاکنون به اردو نیامده، اما بازیکنان ما آماده‌اند و با بازیکنان موجودی هم تیم خیلی خوبی هستیم و می‌توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام قدرت مقابل عراق حاضر می‌شویم
وی در ادامه افزود: برای تیم عراق هم احترام زیادی قائلم. آنها تیم جوانی ساخته‌اند که من بازی آنها را در جام اعراب فیفا دنبال کردم. درست است که ما چند بازیکن خودمان را در اختیار نداریم، اما با تمام قدرت مقابل عراق حاضر می‌شویم.

شاید فردا با ترکیب همیشگی بازی نکنیم اما مطمئنم با دست پر از زمین خارج می‌شویم
سرمربی تیم ملی درباره اینکه در صورت قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی آیا امکان استفاده از بازیکنان جوان‌تر در دیدارهای آینده خواهد بود یا نه و همینطور ممکن است با توجه به غیبت چند بازیکن اصلی در دیدار فردا از بازیکنان تازه‌واردی مانند شهاب زاهدی استفاده کند، گفت: دغدغه اصلی من بازی فرداست و بعد از پشت سر گذاشتن این بازی، در مورد سایر بازی‌ها فکر می‌کنیم و اینکه چطور آنها را پیش ببریم. برای بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت و هر بازیکنی که بازی کند، کیفیت منحصربه‌فرد خود را دارد و کیفیتش را به تیم اضافه می‌کند. ممکن است که فردا با ترکیب همیشگی در زمین حاضر نشویم، اما مطمئنم که همه بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد و می‌توانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

مسائل اخلاقی برای من در اولویت است
اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «شما در اردوی قبلی با خط زدن مهدی طارمی نشان دادید به انضباط اهمیت می‌دهید و همه انتظار داشتند با توجه به حواشی اخیر پیرامون محمدحسین کنعانی‌زادگان او جایی بین دعوت‌شدگان نداشته باشد که این اتفاق رخ نداد. آیا حواشی نسبت به هر بازیکنی برای او متفاوت است یا هنوز درباره کنعانی‌زادگان به قطعیت نرسیده‌اند؟» گفت: اول باید بگویم اصول اخلاقی برای تیم و خودمم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر یک چیز برای من اولویت باشد، مسائل اخلاقی است و ما باید مراقبت کنیم، چون نماینده یک کشور هستیم.

مدرک موثقی درباره کنعانی‌زادگان به دست‌مان نرسیده است
وی خاطر نشان کرد: من با رفتاری که رخ داده، موافق نیستم و شاید رفتاری دور از شأن از سوی یک بازیکن باشد، اما تاکنون مدرک موثقی درباره این بازیکن به دست ما نرسیده و پرونده او در کمیته اخلاق باز است. به همین دلیل نمی‌خواهم بابت فضای مجازی و اینستاگرام کسی را قبل از مشخص شدن چیزی، مجازات کنیم. با این حال اتفاقی که رخ داده شاید این یک تلنگر است که ما بدانیم مقابل کشور و مردم مسئول هستیم و اینکه چقدر باید مراقب رفتارمان باشیم. این یک درس برای همه است تا مراقب باشند که از این اتفاقات رخ ندهد.رضایی: اسکوچیچ می‌داند چطور نقص‌های تیم را برطرف کند/ شاید کنعانی‌زادگان بخشیده شده است!اسکوچیچ: دلال؟ به عملکرد بازیکنان نگاه می‌کنم نه چیز دیگر/ با سبک بازی غفوری و رضاییان مشکل دارم

برای استفاده از حاج‌صفی و آزمون باید به قوانین AFC مراجعه کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه باشگاه زنیت با وجود منفی شدن تست کرونای مجدد سردار آزمون اجازه نداده است او به اردوی تیم ملی ملحق شود و اینکه آیا امکان استفاده از آزمون و حاج‌صفی که تست آنها مثبت بوده و اکنون تست آنها منفی شده است وجود دارد یا نه، گفت: باشگاه زنیت نمی‌تواند این کار را کند. بازی ما در فیفادی برگزار می‌شود و باشگاه نمی‌تواند چنین کاری کند. برای استفاده از بازیکنانی که قبلاً تست آنها مثبت شده و اکنون تست‌شان منفی است، باید به قوانین AFC مراجعه کنیم، اما این بازیکنان که نام بردید، اکنون در اختیار ما نیستند و باید ببینیم می‌توانیم در بازی بعدی از آنها استفاده کنیم یا نه.

پتروویچ عراق را جوان و باانرژی کرده است
سکوچیچ درباره اینکه او چقدر از پتروویچ سرمربی صربستانی عراق شناخت دارد، اظهار داشت: هر مربی با خودش چیزهای جدیدی می‌آورد. او هم تیمش را جوان و باانرژی کرده است. زمانی که او برای دینامو بازی می‌کرد، من در تیم ریه‌کا بودم و مقابل هم بازی کردیم. با این حال چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که تیم ما آماده است و می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم.

اتفاق غیرمنتظره‌ای در ترکیب تیم ملی رخ نمی‌دهد
وی در واکنش به این پرسش که آیا بازیکنان جایگزین کیفیت بازیکنانی که در این بازی غایب هستند را خواهند داشت و آیا باید منتظر سورپرایزی در ترکیب تیم ملی باشیم، گفت: در مورد تغییر فکر نمی‌کنم خیلی اتفاق غیرمنتظره‌ای رقم بخورد. یک شب تا بازی مانده و برای من یک شب طولانی خواهد بود تا بتوانم به نتیجه نهایی برسم. درباره بازیکنان جایگزین، قطعاً انتخاب جایگزین برای سردار آزمون و حتی احمد نوراللهی سخت است، اما هر بازیکنی که در زمین باشد، قطعاً کیفیت خود را نشان خواهد داد و با تمام انرژی در زمین حاضر می‌شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤال دیگری درباره مهدی طارمی و برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای سفر بازیکنان لژیونر و اینکه آیا قابل پیش‌بینی نبود رسیدن بازیکنان اروپایی از مسیر ترکیه با توجه به شرایط آب و هوایی مشکل باشد و بهتر نبود برنامه‌ریزی درستی انجام می‌شد، تصریح کرد: موضوعی که می‌گویید وظیفه فدراسیون بوده تا برنامه‌ریزی کند و تا حد ممکن تلاش خود را کرده‌اند که مهدی طارمی به این اردو برسد. در مورد آب و هوا هم من متخصص آب و هوا نیستم که بخواهم چیزی را پیش‌بینی کنم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کنعانی زادگان مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در نشست خبری گفت: به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

کد خبر 6063187

دیگر خبرها

  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد