Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@06:47:40 GMT

ایران - عراق؛ جشن صعود کرونایی؟! / پیش بازی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۸۲۶

ایران - عراق؛ جشن صعود کرونایی؟! / پیش بازی

ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی در حالی میزبان عراق است که بحران کرونا باعث شده تا مهره های مهم زیادی در ترکیب ایران نباشند و همچنان حضور هواداران در ورزشگاه آزادی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی، ایران فردا با عراق دیدار می کند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: مرحله نهایی انتخابی جام جهانی / هفته هفتم
بازی: ایران - عراق
تاریخ: پنجشنبه / 7 بهمن 1400
زمان: ساعت 18:00
مکان: ورزشگاه آزادی
تیم داوری: کریستوفر جیمز بیث / شتینین، اشلی وارویک، شاون رابرت / ناظر بازی: عبدالکریم حسونه

وضعیت دو تیم

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در حال حاضر با شانزده امتیاز در جایگاه اول جدول رده بندی گروه A مسابقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در این مرحله از مسابقات نمایش فوق العاده درخشانی ارائه کرد و رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت. در  شش بازی انجام شده توسط تیم ملی ایران، شاگردان اسکوچیچ در پنج بازی موفق به کسب پیروزی شده اند و تنها در یک بازی که برابر کره جنوبی بود با نتیجه 1-1 در ورزشگاه آزادی متوقف شدند. دیدار رفت ایران و عراق نیز در هفته دوم این مرحله برگزار شد که در نهایت ایران موفق شد با سه گل عراق را در هم بکوبد تا با تمرکز بهتری به مسابقات ادامه دهد. اکنون وضعیت تیم ملی ایران نسبت به بازی گذشته کاملا متفاوت است چرا که تیم ایران در بحران کرونایی به سر می برد و اسکوچیچ مهره های مهم و اصلی اش را در اختیار ندارد.

همچنان خبری از مهدی طارمی نیست و نفراتی چون سردار آزمون، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و سیدمجید حسینی نیز به علت ابتلا به ویروس کرونا این بازی را از دست داده اند اما با تمام این اتفاقات، ایران قطعا برای مسابقه مهم فردا که باعث می شود تیم ملی جواز صعود به جام جهانی را بدست بیاورد و سفر به قطر قطعی شود، برای پیروزی پا به میدان می گذارد. همچنان خبری دقیقی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه وجود ندارد اما بدون شک صعود به جام جهانی با حضور هواداران در آزادی زیباتر خواهد بود به ویژه آنکه در صورت حضور هواداران، بانوان نیز حضور خواهند داشت.

تیم عراق اما شرایطی متفاوت با ایران دارد. ایوان پتروویچ در حالی هدایت عراق را برعهده گرفته که این تیم با تنها چهار امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه A قرار دارد. عراق از شش بازی خود در چهار مسابقه به تساوی رسیده و در دو بازی شکست خورده و هیچ بردی را در این مرحله تا به اینجای کار بدست نیاورده است، همچنین عراق نیز مثل ایران چند بازیکنش را در اختیار ندارد و نفراتی چون سعد ناطق و یاسر قاسم تیمشان را در بازی فردا همراهی نمی کنند اما با تمام این مسائل قطعا عراقی ها برای مقابله با ایران و شکست تیم اسکوچیچ پا به آزادی می گذارند که این مسئله می تواند کار را برای تیم کشورمان سخت کند. 

جدول گروه A

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد واکنش جالب ام باپه به سوپر گل اشرف حکیمی / عکس گل استثنایی گابادینیو مانگو به مراکش در جام ملت های آفریقا (مراکش - مالاوی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی حضور هواداران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها

هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از دیروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار‌های گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و ۳۴ پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

ازبکستان در گروه B با پیروزی ۳ بر ۲ از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه ۵ بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

امروز پنجشنبه، دیدار‌های نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

برنامه دیدار‌های امروز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار