Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی‌ روز چهارشنبه در نشست هماهنگی بازارچه صنایع دستی استان در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد دارای مناطق بکر طبیعی و گردشگری است و استعدادهای خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و صنایع دستی دارد که مجهول و ناشناخته مانده است.

وی افزود: ۳۵ هزار هنرمند صنایع دستی شناسنامه‌دار در استان وجود دارد که می‌طلبد بازارچه‌ای برای عرضه محصولات دایر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی گام بزرگی در جهت معرفی تولیدات صنایع دستی، فروش و درآمدزایی هنرمندان است.

هاشمی‌ با تاکید بر شناسنامه‌دار شدن تولیدات صنایع دستی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: محصولات صنایع دستی شناسنامه‌دار شوند تا به اسم سایر استان‌ها به فروش نروند.

وی تصریح کرد: با ایجاد بازارچه به دنبال حمایت از هنرمندان صنایع دستی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری یاسوج ظرف مدت یک هفته موظف هستند مکان ایجاد بازارچه صنایع دستی را مشخص کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تعداد زیادی از هنرمندان صنایع دستی زنان سرپرست خانوار هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

نادیا صداقت بیان کرد: جلسات متعددی در راستای راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی گرفته شده اما نگاه‌های سطحی و عدم همکاری‌ها مانع ایجاد بازارچه شده است.

برچسب‌ها گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج گردشگری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بازارچه صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند