Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:37:21 GMT

بوریس جانسون: استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۹۱۰

بوریس جانسون: استعفا نمی‌دهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز چهارشنبه و در ادامه موضوع رسوایی نقض محدودیت های کرونایی در محل زندگی وی موسوم به «پارتی گیت»، اعلام کرد که کناره گیری نکرده و به کارش ادامه خواهد داد.

نخست وزیر انگلیس در این ارتباط تأکید کرد: تصمیم سخت را گرفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کارم ادامه می دهم.

رسوایی مداوم نخست وزیر انگلیس بدلیل نقض قوانین قرنطینه باعث شده است که هم «بوریس جانسون» و هم حزب محافظه‌کار در نظرسنجی‌ها محبوبیت خود را ازدست بدهند و بسیاری خواستار استعفای جانسون هستند.

افشای این مسئله در حالیست که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس پیشتر در پارلمان این کشور بابت برگزاری یک مهمانی در اواخر ماه مه ۲۰۲۰ و زمانی که محدودیت های شدید به دلیل همه گیری ویروس کرونا در این کشور اعمال شده بود، عذرخواهی کرد.

رسوایی پیرامون مهمانی های یاد شده چند هفته ای است که آشکار شده است و با گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه حداقل پنج مهمانی در «داونینگ استریت» (Downing Street) در زمانی که چنین تجمعاتی به دلیل همه گیری ویروس کرونا ممنوع بود، آغاز گردید.

اتهامات پارتی گیت همچنین شامل یک جشن بزرگ در باغ ساختمان شماره ۱۰ همراه با چندین گردهمایی کریسمس است که گفته می شود خود جانسون نیز در آن شرکت کرده بود.

کد خبر 5409828

منبع: مهر

کلیدواژه: بوریس جانسون شیوع کرونا انگلیس محدودیت های کرونایی ایالات متحده امریکا اوکراین عراق روسیه عربستان سعودی امارات متحده عربی جنگ 2015 یمن مسکو واشنگتن سوریه جو بایدن لبنان مذاکرات وین ناتو نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مهمانی» یک مجموعه زنده عروسکی گفتگو محور و سرگرم کننده است که با شروع فصل بهار و به بهانه عید و رسم دیرینه ایرانیان که دید و بازدید و مهمانی رفتن است در قالب طنز، مسائل ریز و درشتی را بیان می‌کند.
این مجموعه پس از موفقیت دو فصل از مجموعه «مهمونی» که به عنوان محصولات نمایش خانگی به بازار عرضه شده بود، این بار با عنوان مهمانی، در قاب تلویزیون قرار گرفته و از ابتدای نوروز امسال از قاب شبکه نسیم راهی خانه‌ها شد.

از آنجا که تصویربرداری این مجموعه با بالاترین کیفیت صورت گرفته بود، اکنون با کیفیت ۴K-HDR در شبکه فراتر نیز در مرحله آماده سازی قرار گرفته و از هفته اول اردیبهشت آماده پخش از آنتن این شبکه است.
«مهمانی» که پخش اصلی آن در ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه فراتر است ، در طول هفته نیز در ساعاتی متفاوت تکرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین