Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبت ملی پوشان در تمرینات و مصدومیت نفرات کلیدی پرسپولیس کار این تیم را برای بازی سوپرجام سخت کرده است

با دعوت فرشاد فرجی، تعداد ملی پوشان پرسپولیس به عدد ۵ افزایش پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، همان طور که در جریان هستید ابتلای برخی نفرات تیم ملی باعث شد کمال کامیابی نیا و فرشاد فرجی به اردوی تیم ملی دعوت شوند و اعداد ملی پوشان پرسپولیس به عدد 5 برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این میان اگرچه کامیابی نیا بارها به تیم ملی دعوت شده اما این برای اولین بار است که فرجی به اردوی تیم ملی دعوت می شود. مدافعی که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به پرسپولیس آمد و رفته رفته جای خود را کنار سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی پیدا کرد.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا پرسپولیس در حال حاضر بیشترین نماینده را در اردوی تیم ملی داشته باشد. این اتفاق اگرچه می تواند تاکیدی بر عملکرد خوب پرسپولیسی ها در این فصل داشته و باعث افزایش روحیه سرخ پوشان در ادامه فصل باشد اما از سوی دیگر نگرانی های کادرفنی این تیم را چند برابر کرده است.

به هرحال این یک واقعیت است که غیبت 5 بازیکن که همگی از نفرات اصلی و فیکس تیم هستند، برنامه های کادرفنی را برای آماده سازی تیم دچار مشکل خواهد کرد، آن هم در شرایطی که همچنان تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از مصدومیت رنج برده و شرایط بازی ندارند.

همین کافی است تا کمبود نفرات در این شرایط که پرسپولیس باید در بازی سوپرجام مقابل فولاد بازی کند مشکلاتی را برای یحیی گل محمدی ایجاد کند. آن هم در شرایطی که ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازگشت از مسابقات مقدماتی جام جهانی روز ۱۸ بهمن می بایست در چارچوب سوپرجام مقابل فولاد به میدان بروند و مشخص نیست در بازگشت از اردوی تیم ملی از نظر بدنی چه شرایطی دارند.

البته نکته قابل ذکر این است که امروز پرسپولیسی ها اعتصاب کرده و تمرین نکردند و یحیی گل محمدی از هم از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد تا وضعیت این تیم نامشخص باشد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد واکنش جالب ام باپه به سوپر گل اشرف حکیمی / عکس گل استثنایی گابادینیو مانگو به مراکش در جام ملت های آفریقا (مراکش - مالاوی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اردوی تیم ملی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی

ایسنا/خوزستان وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد.

نواب نصیرشلال سرمربی خوزستانی تیم‌ملی، ۱۲ وزنه‌بردار را به دور جدید تمرینات تیم‌ملی فراخواند که ایلیا صالحی‌پور از خوزستان نیز در لیست دعوت شدگان حضور دارد.

به گزارش ایسنا، دور جدید اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری از یکم اردیبهشت ماه به صورت ممتد تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای المپیک پاریس و مسابقات جهانی منامه است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان