Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اوبامیانگ از لیست آرسنال برای سفر به تور دوبی خط خورد. کادرفنی آرسنال به این مهاجم گابنی اطلاع داده در لندن بماند و انفرادی تمرین کند.
به گزارش آریا، با وجود وضعیت بحرانی خط حمله آرسنال و گیر کردن در بن بست نقل و انتقالاتی، میکل آرتتا دیگر نمی‌خواهد پیر امریک اوبامیانگ را در تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیر امریک اوبامیانگ 32 ساله از ماه دسامبر تاکنون در ترکیب اصلی آرسنال جای نداشته است. بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شده و میکل آرتتا به دلیل آن‌چه که بی‌انضباطی مطرح شده، از این مهاجم گابنی در ترکیب توپچی‌ها استفاده نمی‌کند.
با فرا رسیدن تعطیلات بازی‌های ملی، آرسنال قرار است برای برگزاری یک تور آماده‌سازی به دوبی سفر کند اما نام پیرامریک اوبامیانگ از لیست این سفر خط خورده است. آرسنال به اوبامیانگ اطلاع داده در لندن بماند و انفرادی تمرین کند. این در حالی است که جک ویلشر، هافبک اسبق آرسنال که با این تیم قراردادی ندارد و صرفا همراه این تیم تمرین می‌کند، قرار است با ترکیب آرسنال راهی دوبی شود.
پیر امریک اوبامیانگ اخیرا از الهلال عربستان پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند تا همچنان در اروپا بازی کند. حالا اوبامیانگ در صدر لیست مازاد توپچی‌ها قرار گرفته و آرسنال در تلاش است تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن را به تیم دیگری واگذار کند. انتقال اوبامیانگ به تیمی دیگر به واسطه دستمزد سنگینی که دریافت می‌کند، آسان نیست اما آرسنال حاضر است او را حتی به صورت رایگان به تیمی دیگر قرض دهد و بخشی از دستمزد هفتگی 350 هزار پوندی او را تقبل کند. میلان، پاری سن ژرمن و مارسی تیم‌هایی هستند که وضعیت اوبامیانگ را دنبال می‌کنند.
میکل آرتتا در حالی تصمیم به کنار گذاشتن پیر امریک اوبامیانگ گرفته که وضعیت خط حمله این تیم چندان جالب نیست. توپچی‌ها برای جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا اصرار زیادی داشتند اما یوونتوس گوی سبقت را از آن‌ها ربود و جذب الکساندر ایساک، مهاجم رئال سوسیداد هم خیلی سخت به نظر می‌رسد چرا که تیم اسپانیایی برای فروش مهاجم 22 ساله سوئدی‌اش بند فسخ 76 میلیون پوندی او را همین حالا به صورت کامل می‌خواهد. دومینیک کالورت لوین، مهاجم اورتون دیگر گزینه آرسنال است اما قیمت او نیز بیش از 50 میلیون پوند تخمین زده می‌شود. میکل آرتتا هم‌اکنون در دنور آمریکا به سر می‌برد تا با استن کرانکی، مالک آرسنال بر سر جذب مهاجم و وضعیت اوبامیانگ ملاقات کند.
یوونتوس با یک سرمایه‌گذاری قابل توجه، دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا را به ترکیب خود اضافه می‌کند تا بتواند مشکل خط حمله‌اش را حل کند. به نقل از اسکای ایتالیا، یوونتوس که اخیرا برای سه سال آینده خود افزایش سرمایه‌ای 367 میلیون یورویی داشت، تصمیم گرفت برای جذب دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب ویولا رقم 67 میلیون یورو + 8 میلیون یورو پاداش پرداخت کند. پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس، خبر بسیار خوبی برای هواداران این باشگاه است اما می‌تواند سایر استراتژی‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه را دچار تحول کند.
افزایش سرمایه 367 میلیون یورویی باشگاه یوونتوس، برای نقل و انتقالات سه فصل آینده این باشگاه است و یوونتوس پول خرید ولاهوویچ را از این منبع تامین کرده است. یوونتوس هنوز با این مهاجم 21 ساله به توافق شخصی کامل نرسیده است اما پیشنهاد بیانکونری قابل توجه است؛ قراردادی 4.5+1 ساله همراه با دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی. با این حال انتظار نمی‌رود سیاه و سفیدها در تابستان، ریخت و پاش قابل توجهی داشته باشند و در واقع خرید ولاهوویچ، یک خرید تابستانی بوده که با توجه به شرایط حساس باشگاه در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، زودتر از موعد انجام شده است.
یوونتوس در حالی خرید گران‌قیمت دوشان ولاهوویچ را نهایی کرده که وضعیت تمدید قرارداد پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی و ماتیا پرین روی هواست. قرارداد این چهار بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکنان به شکلی جدی دنبال نمی‌شود. در حال حاضر هم به نظر نمی‌رسد یوونتوس هیچ میلی برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا و پرداخت 40 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید ندارد. بارسلونا روی جذب این مهاجم 29 ساله اسپانیایی اصرار زیادی دارد اما الان به خاطر مشکلات مالی و ماجرای سقف دستمزدها، تا قبل از داشتن خروجی دیگری نمی‌تواند موراتا را جذب کند.
وضعیت تمدید قرارداد دیبالا هم‌چنان در بن بست است و این را نمی‌توان بی‌ارتباط به فرایند خرید ولاهوویچ دانست. حالا فرضیه‌ای مطرح شده که در آن شاید آلوارو موراتا و پائولو دیبالا در آینده یوونتوس جایی نداشته‌ باشند. با این حال اگر یوونتوس بتواند در ژانویه فروش‌هایی داشته باشد، بخشی از مبالغ صرف شده برای ولاهوویچ را می‌تواند بازگرداند و شاید در فرایند تمدید قراردادها، بهبودی حاصل شود. یوونتوس مثل گذشته تصمیم دارد هزینه‌هایش را کاهش دهد. 
نیکلاس زوله، مدافع 26 ساله آلمانی تصمیم گرفت پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ را نپذیرد. نیکلاس زوله، مدافع 195 سانتی‌متری تیم ملی آلمان که در سال 2017 با انتقالی 20 میلیون یورویی از هوفنهایم به بایرن مونیخ پیوست، تصمیم گرفته قراردادش را با این تیم تمدید نکند. طی ماه‌های اخیر، مذاکرات بایرن مونیخ و زوله برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید. در روزهای پیش، خبر رسید نیکلاس زوله تصمیم گرفته آخرین پیشنهاد باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد را نپذیرد و به صورت رایگان این تیم را ترک خواهد کرد. اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در یک کنفرانس خبری، جدایی نیکلاس زوله از بایرن مونیخ در تابستان 2022 را تایید کرد: مذاکرات ما و نیکلاس برای تمدید قرارداد برای مدت زیادی طول کشید. ما به زوله پیشنهاد دادیم و او تصمیم گرفت آن را قبول نکند. زوله می‌خواهد در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا شود. 
پیش‌بینی می‌شود مقصد آینده نیکلاس زوله، لیگ برتر انگلیس باشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوبامیانگ دیبالا موراتا نیکلاس زوله پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد دوشان ولاهوویچ میلیون یورویی نیکلاس زوله بایرن مونیخ تصمیم گرفت میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به‌شدت تکذیب می‌کند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود،
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید