Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور تماشاگران در استادیوم ها از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر قطعی نیست

با شروع موج ششم کرونا بازگشایی استادیوم ها برای ورود تماشاگران در هاله ای ابهام قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری، از مدتی پیش بحث ورود تماشاگران به استادیوم ها در نیم فصل دوم لیگ برتر مطرح شده هرچند که در همان زمان هم مدیران سازمان لیگ برتر اعلام کردند این موضوع در صورت ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با شروع موج ششم کرونا در ایران حضور تماشاگران در استادیوم ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته و ممکن است با شروع بازی ها این موضوع عملی نشود.

یکی از مدیران سازمان لیگ با تایید این خبر به رسانه طرفداری گفت:

شروع موج ششم کرونا وضعیت را پیچیده کرده و ما برای صدور مجوز حضور تماشاگران در بازی با عراق هم مشکل داشتیم. البته همه چیز منوط به نظر ستاد مبارزه با کرونا است.

 

بیشتر بخوانید:

بازگشت تماشاگران به استادیوم ها در گروی تامین زیرساخت ها

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد محرومیت یک ساله سرمربی سابق وردربرمن به اتهام جعل مدرک واکسیناسیون تمجید رونالدینیو از ویرجیل فن دایک: تو فوق العاده ای!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استادیوم ها موج ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد