Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ رستم‌پور شهیدی روز چهارشنبه در نشست با  سرپرست سازمان امور مالیاتی استان بوشهر با تاکید بر نقش و جایگاه سازمان امور مالیاتی استان در پیشرفت و توسعه مناطق شهری و روستایی افزود: باتوجه به فرازهای گام دوم انقلاب اسلامی همه مدیران می‌توانند مملکت را به مرحله تحول خواهی که از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است برسانند و اداره امور مالیاتی می‌تواند در این مسیر نقشی اساسی بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اداره کل امور مالیاتی به عنوان صندوق جمع‌آوری مالیات می‌تواند بازویی برای دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها باشد تا با دریافت مالیات و تقسیم عادلانه و برگشت آن به شهرداری‌ها، کمک شایانی به پیشرفت شهرها به خصوص تکمیل پروژه‌ها و سپس تعریف پروژه‌های جدید داشته باشند.

رستم‌پور شهیدی ادامه داد: در زمینه هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده در شهرداری‌ها، انتظار داریم که همکاری دو جانبه بین دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اداره کل امور مالیاتی استان برقرار شود تا باعث انسجام بیشتر و عملکرد بهتر در مدیریت شهری استان و به تعالی رساندن برنامه‌های مورد نظر رئیس جمهور برای خدمت صادقانه به مردم شود.

وی یادآورشد: برای عملکرد بهتر شهرداری‌ها در بخش پروژه‌های عمرانی و همچنین در زمینه فضای سبز شهری و رفع آلایندگی در شهرها، انتظار می‌رود پیگیری ویژه در زمینه تقسیم موارد یاد شده انجام شود.

رستم‌پور شهیدی افزود: با تحقق این مهم شهرداری‌ها که ویترین عملکرد دولت هستند می‌توانند هرچه بهتر خدمات خود را برای آسایش و رفاه عمومی ارائه کنند.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور انقلاب اسلامی ایران دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور انقلاب اسلامی ایران دولت سازمان امور مالیاتی کشور انقلاب اسلامی ایران دولت امور مالیاتی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم شده است گفت: گام‌ها دولت در پیشبرد امور مالیاتی مثبت بوده است.

آقامیری بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شود.

وی سازمان مالیاتی یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد