Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، ۷ دیدار به صورت همزمان در شهر‌های میزبان برگزار شد تا وضعیت تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف در هفته آینده مشخص شود.

مس رفسنجان ٣ – صفر شهرداری ارومیه

تیم میان جدولی مس رفسنجان در هفته بیست‌ویکم با پیروزی سه امتیازی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه خلق شگفتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم درشرایطی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به دنبال مستحکم کردن رتبه دومی خود در جدول بودند، اما مس چنین اجازه‌ای به حریف مقتدرش نداد و با کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴، کار را یکسره کرد و نماینده ارومیه را با دست خالی بدرقه کرد.

مس که در هفته هشتم دور رفت مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود، امروز با کسب یازدهمین پیروزی، ۳۰ امتیازی شد. این تیم برای فاصله گرفتن از رتبه هشتم و کسب مجوز حضور در مرحله پلی‌آف، در کورس رقابت با تیم‌هایی، چون راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان است.

شهرداری ارومیه نیز با پذیرش هشتمین شکست خود رتبه دوم را از دست داد و به ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز خود اکتفا کرد تا جایگاه قطعی این تیم در پایان دیدار‌های این هفته مشخص شود.

هورسان رامسر صفر - ۳ سایپا تهران

تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه با سرمربی جدید خود (سهراب به‌نژاد) موفق به شکست پاس گرگان شد تا علاوه بر جبران شکست دور رفت، بازیکنان این تیم بعد از چهار شکست متوالی، انگیزه مضاعفی برای ادامه مسابقات کسب کنند.

پاس گرگان در ست نخست این مسابقه که در خانه والیبال تهران برگزار شد، ۲۵ بر ۲۱ میزبان خود را شکست داد، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد تا یازدهمین شکست خود را تجربه کند. نارنجی پوشان نیز هفت برده شدند و با ۲۲ امتیاز یک پله صعود در جدول مسابقات را تجربه کردند.

پیکان تهران ٣ - یک لبنیات هراز آمل

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست‌ویکم خودروسازان پیکان موفق شدند با پیروزی به موقع مقابل لبنیات هراز آمل، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کنند و بالاخره جایگاه دومی شهرداری ارومیه را تصاحب کنند.

شاگردان پیمان اکبری در روز میزبانی از نماینده آمل موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود بگذرند و سیزدهمین برد را در کارنامه ثبت کنند. عدد سیزده، اما این بار برای خودروسازان خوش یمن بود و پیکان با کسب چهلمین امتیاز و به مدد شکست دور از انتظار شهرداری ارومیه مقابل مس رفسنجان، یک پله در جدول صعود کرد.

پیکان در این بازی در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴ رسید و لبنیات هراز آمل هم تنها در ست دوم به امتیاز ۲۶ بر ۲۴ رسید.

شهرداری گنبد ۳ - صفر شهرداری ورامین

سالن المپیک شهر گنبد این هفته میزبان رقابت دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ورامین بود. تقابلی در شرایط یکسان برای دو تیم قعر جدولی و شهرداری گنبد به عنوان تیم یازدهم جدول (تا پایان هفته بیستم) در این مسابقه موفق شد با نتیجه سه بر صفر میهمانش را شکست دهد و پیروزی دور رفت (با نتیجه سه بر یک) را تکرار کند.

در این دیدار شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۹ در ست اول و ثبت امتیازات مشابه ۲۵ بر ۱۷ در ست‌های دوم و سوم شدند.

راه یاب ملل مریوان یک - ۳ آذرباتری ارومیه

تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه در بازی خارج از خانه هفته بیست‌ویکم، مریوانی‌ها را غافلگیر کرد و ضمن غلبه سه بر یک مقابل میزبان، انتقام شکست دور رفت هفته هشتم را از راه‌یاب ملل مریوان گرفت.

دو تیم درحالی با هم دیدار کردند که شاگردان رحمان رئوفی به عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی، برای ماندن در کورس رقابت نیاز به کسب پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر داشتند؛ اتفاقی به بهترین شکل ممکن برایشان رقم خورد تا این تیم ضمن کسب ششمین برد در جدول رده‌بندی ۱۸ امتیازی شود.

آذرباتری ارومیه در این دیدار ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به حریف واگذار کرد، اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ شد.

نتایج بازی‌های ۲ بازی دیگر هم به شرح زیر است:

پاس گرگان صفر - ۳ فولاد مبارکه سپاهان
فولاد سیرجان ۲ - ۳ مقاومت یزد

بیشتر بخوانید

رویارویی تیم‌ها در لیگ برتر والیبال با طعم کرونا/ جنگ ۱۳ تیم برای صعود به پلی آف

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال شهرداری ارومیه امتیازات ۲۵ نتیجه سه شهرداری گنبد هفته بیست سه بر یک دور رفت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز خیبر کشیده نشد!

به گزارش “ورزش سه” تیم خیبر در حالی که می‌رفت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشیده و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کند، اما روی یک ضدحمله غافلگیر شد و ۳امتیاز دیدار با یاران سرآسیایی را از دست داد.
آن‌ها گرچه در این مسابقه خوب ظاهر نشدند اما به لطف تساوی چادرملو با داماش، همچنان با فاصله ۵امتیازی در صدر جدول جا خوش کرده‌اند و امید اول صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

این دیدار که پر از برخورد و اتفاقات گوناگون بود، با ۱۶دقیقه وقت اضافه در نیمهٔ دوم همراه شد و در نهایت حملات خیبر روی دروازه سایپا راه به جایی نبرد و آن‌ها با یک گل بازی را به سایپایی واگذار کردند که پس از ۷مسابقه رنگ برد را به خود دید.
مهاجری و تیمش که فرصت این را داشتند تا حداقل با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند، همچنان با یک تساوی کمترین نتیجه مساوی در لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کرده‌اند و با ۶ باخت و ۲۰برد صدرنشین هستند و سایپا هم ۸باخت، ۸ تساوی و ۱۱برد را در کارنامه امسالش ثبت کرده و در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد