Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس رفسنجان با پیروزی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال خلق شگفتی کرد و گنبدی‌ها با غلبه سه امتیازی بر شهرداری ورامین، بار دیگر مقابل حریف به پیروزی رسیدند.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ویکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میان جدولی مس رفسنجان در هفته بیست‌ویکم با پیروزی سه امتیازی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه خلق شگفتی کرد. دو تیم درشرایطی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به دنبال مستحکم کردن رتبه دومی خود در جدول بودند، اما مس چنین اجازه‌ای به حریف مقتدرش نداد و با کسب امتیازات 25 بر 21، 25 بر 23 و 26 بر 24، کار را یکسره کرد و نماینده ارومیه را با دست خالی بدرقه کرد.

مس که در هفته هشتم دور رفت مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود، امروز با کسب یازدهمین پیروزی، 30 امتیازی شد. این تیم برای فاصله گرفتن از رتبه هشتم و کسب مجوز حضور در مرحله پلی‌آف، در کورس رقابت با تیم‌هایی چون راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان است.

شهرداری ارومیه نیز با پذیرش هشتمین شکست خود رتبه دوم را از دست داد و به 13 برد و 37 امتیاز خود اکتفا کرد تا جایگاه قطعی این تیم در پایان دیدارهای این هفته مشخص شود.

مسعود یزدان‌پناه و اصغر حاجی‌کاظمی نظارت فنی و داوری این دیدار که به مدت 100 دقیقه طول کشید را برعهده داشتند. امیدو فولادی‌وندا و بهزاد جهانگیری هم داوران اول و دوم بودند.

 

** تکرار پیروزی گنبدی‌ها مقابل شهرداری ورامین

سالن المپیک شهر گنبد این هفته میزبان رقابت دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ورامین بود. تقابلی در شرایط یکسان برای دو تیم قعر جدولی و شهرداری گنبد به عنوان تیم یازدهم جدول (تا پایان هفته بیستم) در این مسابقه موفق شد با نتیجه سه بر صفر میهمانش را شکست دهد و پیروزی دور رفت (با نتیجه سه بر یک ) را تکرار کند.

در این دیدار شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 19 در ست اول و ثبت امتیازات مشابه 25 بر 17 در ست‌های دوم و سوم شدند.

این رقابت 81 دقیقه به طول انجامید و طی آن رشید یوسفی بازیکن شماره 3 و بهمن جهاندیده بازیکن شماره یک شهرداری ورامین به ترتیب کارت زرد و قرمز دریافت کردند.

ادریس دانشفر بازیکن شماره 2 و شاهین مظلوم بازیکن شماره 21 شهرداری گنبد نیز به ترتیب کارت زرد و قرمز گرفتند.

خلیل یگانه‌مجد، رضا خان‌محمد، بهروز جعفری، علیرضا قریب و میثم پارسه به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان شهرداری ارومیه شهرداری جدول رقابت فولاد المپیک بازی لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه شهرداری ورامین شهرداری گنبد بازیکن شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.

محرم نوید کیا که توانسته از مس رفسنجان تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول بسازد، حالا تیمش را برای جدال مقابل فولاد آماده کرده و ترکیب ابتدایی این تیم به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

دو تیم هفت‌ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مس سه بار برنده بوده و فولاد فقط یک بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. با این وجود سرمربی تیم اهوازی یعنی عبدالله ویسی در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها بازنده نبوده و باید دید در اولین تقابل با محرم نویدکیا چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده