Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا پنجشنبه ۷ بهمن به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

شاگردان اسکوچیچ درحال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار دارند و عراق هم با ۴ امتیاز پنجم است.

بیشتر بخوانید

تست کرونای ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران منفی شد

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند - شجاع خلیل زاده - سیاوش یزدانی - صادق محرمی - امید نورافکن - سعید عزت اللهی - میلاد سرلک - علی قلی زاده - علیرضا جهانبخش - شهاب زاهدی - سامان قدوس.

تیم ملی برای این مسابقه سید مجید حسینی، احمد نوراللهی، سردار آزمون و احسان حاج صفی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد