Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: بر اساس اعلام کمیته جوانان، استعدادیابی منطقه‌ای رده سنی زیر ۱۹ سال فوتبال پسران در روز‌های ۷ و ۸ بهمن ماه به میزبانی هیئت فوتبال استان کرمان برگزار می‌شود.

به گفته او، این اردو با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان زیر نظر استعدادیابان فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهدای مس کرمان واقع در محور هفت‌باغ علوی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرخسروی می‌گوید: کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، مرحله نهایی استعدادیابی زیر ۱۹ سال را با هدف تشکیل تیم ملی زیر ۲۰ سال برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود