Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@11:28:50 GMT

پیام رئیسی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۵۰۹

پیام رئیسی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش صدای ایران سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پیام رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان آمده است:



فرزندان برومندم؛

مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی واسطه، با شما به گفتگو بنشینم و خدا قوت بگویم اما به دلیل پروتکل های قرنطینه ای کرونا و شرایط پیش روی شما، این امر محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عرصه فوتبال تنها مجال رقابت جسمانی و یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته تان دیده ام، تبلور اخلاق و جوانمردی شما عزیزان بوده است. از اینکه کشور عزیزمان را در عرصه های جهانی و بین المللی نمایندگی می کنید خرسندم و به شما می بالم.

فارغ از نتیجه، که انشالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشوراست و یک بازی جوانمردانه و به یاد ماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسئلت دارم.

خدا یار و دست حق به همراهتان.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان

فاطمه زهرا محسنی و زهرا خانلرزاده به عنوان نمایندگان فوتبال مازندران در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دختر شرکت می‌کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه به میزبانی تهران با حضور ۲۶ بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد  شد.

فاطمه زهرا محسنی و زهرا خانلرزاده، شهریور ماه سال گذشته نیز به همراه تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در مسابقات آسیایی تایلند به میدان رفتند.

نازنین منصورالوارث (اصفهان)، مریم دینی، تانیا جهانشاهی، فاطمه رضایی، شادان شاه میری و نازنین یوسفی (تهران)، پرستو ایزدی، مائده بیرنگ و فاطمه صالحی (گیلان)، مینا بابویه، آریانا جوزانی، مهدیس رستمی، اسماء قاعدی و فاطمه نوری (فارس)، آریسا کوهگرد و سمیه اسماعیلی (کردستان)، اسراء شیرعلی پور (آذربایجان شرقی)، عسل قاجاریان (خراسان رضوی)، ستایش فیض رحیمی (کرمانشاه)، زینب خلیلی (بوشهر)، فاطمه زهرا محسنی و زهرا خانلرزاده (مازندران)، پرنیا رحمانی (قزوین) و مهرناز عزت آبادی (کرمان) و آتنا توفیق، بیتا خزایی (همدان) نفراتی هستند که توسط مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی جوانان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان دختر دعوت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دولت شرایط ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند
  • سازه‌های اصلی رژیم صهیونیستی آسیب سخت دیده است
  • روز قدس نشان دهنده همبستگی با مردم غزه است
  • روز قدس همگان باید نشان دهند در کنار مظلومان غزه هستند
  • درخواست جانشین مصباح یزدی برای مهلت دادن به دولت رئیسی
  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات