Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدرضا دالوند روز چهارشنبه در جریان بازدید از جهاد دانشگاهی و مرکز درمان ناباروری این نهاد یکی از معضلات استان را موضوع بیکاری عنوان کرد و افزود: لرستان جزو استان های آخر کشور در حوزه اشتغال است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی لرستان ظرفیت‌های خوبی دارد می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال داشته باشد و با ارائه آموزش‌های کاربردی به فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها مهارت لازم را به آنان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالوند بیان کرد: برای انجام کار اساسی در جهاد دانشگاهی نباید معطل بخشنامه‌ها و بروکراسی شد بلکه باید فعالیت ها را شروع کرد و به عنوان پایلوت و الگو در کشور مطرح شویم.

وی اضافه کرد: در این راستا باید ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی را در قالب بخش‌نامه و فراخوان به دستگاه‌های اجرایی اعلام و با دسته‌بندی نیازهای دستگاه‌های اجرایی آنها را عملیاتی کرد.

وی همچنین گفت:‌ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری توسط جهاد دانشگاهی در لرستان کار ارزشمندی است چرا که منجر به کاهش هزینه تردد و اسکان زوجین در مراجعه به کلانشهرها شده است.

دالوند با تاکید بر اینکه نهادهایی نظیر کمیته امداد، بنیاد مسکن و جهاد دانشگاهی که توسط امام راحل بنیانگذاری شده منشا خیر و برکات است تاکید کرد:‌ باید فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به دستگاه‌های اجرایی و افکار عمومی اطلاع رسانی شود تا جایگاه این نهاد به عنوان مولود انقلاب در استان ارتقا یابد.

برچسب‌ها استانداری لرستان لرستان جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان لرستان جهاد دانشگاهی استانداری لرستان لرستان جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین ، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد