Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@23:42:16 GMT

با استعفای گل‌محمدی مخالفت شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۷۰۹

با استعفای گل‌محمدی مخالفت شد



مدیرعامل پرسپولیس از مخالفت با استعفای یحیی گل‌محمدی خبر داد.

به گزارش ورزش سه، ظهر امروز و در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی استعفای خود از سرمربیگری در پرسپولیس را به افشین پیروانی و رضا درویش سرپرست و مدیرعامل پرسپولیس تقدیم کرد.

حالا با گذشت ساعتی از این استعفا، مدیرعامل پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرده است: آقای گل‌محمدی از بهترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان‌شاءالله به کارشان ادامه خواهند داد.

این در حالی است که سرمربی قرمز ها واکنش به این مخالفت نداشته است.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به این استعفا گفت: حق با آقای گل‌محمدی است و از وجود مشکلات گله‌مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند. هر چه در توان داشته باشم به‌کار می‌گیرم که از مشکلات آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب‌تری داشته باشد.

درویش گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه‌رو است و حل آنها زمان‌بر است، در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه فردا بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود، گفت: بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه ایجاد آرامش تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارسازی‌های صورت گرفته مشکلات عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فصل را با گل‌محمدی ادامه می‌دهیم، با تشکر از اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران اظهار کرد: ان‌شاءالله با حمایت و پشتیبانی هواداران و همراهی تمام ارکان باشگاه شرایط مطلوبی ایجاد خواهد شد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال ۳ بر ۲ برنده شد.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: محمدرضا رضایی و علیرضا جعفرپور (شمس آذر)

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱و ۵۰ پ) و محمدحسین مرادمند (۷۷) (استقلال) ؛ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) (شمس آذر)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۵- پیمان بابایی)، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف (۷۹- امید حامدی‌فر) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی (۵۴- فراز امامعلی)، امیر محمد نسایی، عیسی مرادی، امیر مسعود سرآبادانی (۸۱- سجاد جعفری)، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش.

استقلال در هر دو نیمه تیم برتر زمین نشان دد. در نیمه نخست مهرداد محمدی آبی‌ها را پیش انداخت. در اوایل نیمه دوم استقلال به گل دوم و در ادامه به گل سوم رسید. در حالی که به نظر می‌رسید آبی‌پوشان برتری قاطعی داشته باشند در عرض دو دقیقه شمس آذر دو گل زد و فاصله را به حداقل کشاند. نتیجه‌ای که تا پایان باقی ماند.

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و دوباره بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول بازگشت. شمس اذر هم با همان ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!