Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام ذکریا نیکویی رئیس مرکز اقتصاد مقاومتی کشور گفت: خانه لبنیات لبن کوهسار بافت با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ تن لبنیات و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد از خرداد ۱۳۹۹ به دلیل شرایط کرونایی و کاهش خرید لبنیات از سوی مردم، با ۸۰ نفر نیرو تعطیل گردید.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری و دستور صریح آیت الله رئیسی پیرامون ضرورت اقتصاد مقاومتی در دولت سیزدهم و تلاش جهت بازگشایی کارخانجات و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، پس از دیدار هفته گذشته با رئیس کارخانه سریعا پیگیری‌های لازم انجام و کارخانه پس از ۱۸ ماه تعطیلی، مجددا راه اندازی و با ۲۰ نفر آغاز به کار کرد و طی قول رئیس کارخانه، ظرف مدت چند ماه پس از گسترش تولید، به ۸۰ نفر اشتغال زایی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می‌گوید : این کارخانه در سال ۱۳۹۲ توسط فردی به نام گل مرادی احداث و در سال ۱۳۹۷ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد از وی خریداری و با ۸٠ نفر نیرو با ظرفیت روزانه ۴۰ تن لبنیات آغاز به کار نمود که پس از یک سال کار مداوم در خرداد ۹۷ به دلیل شرایط کرونایی و کاهش خرید لبنیات از سوی مردم، مجبور به تعطیلی کارخانه شدیم.

در مدت تعطیلی ۱۸ ساله علارغم پیگیری‌های بسیار، متاسفانه هیچ کدام از وعده‌های مسئولین عملی نگردید تا با مراجعه هفته گذشته به مرکز اقتصاد مقاومتی کشور و دیدار با رئیس مرکز و بیان مشکلات، سریعا از طریق تماس تلفنی با مسئولین مربوطه، قول مساعد جهت راه اندازی مجدد کارخانه در چندروز آینده داده شد.

رئیس کارخانه لبنیات لبن کوهسار بافت می‌گوید: در عین ناامیدی به دلیل وعده‌های توخالی مسئولین، این کارخانه در طی چهارروز با پیگیری رئیس مرکز راه اندازی گردید و به چرخه تولید بازگشت که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی کارخانجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • چالش دنباله‌ دار تعطیلی پنجشنبه یا شنبه | مرکز پژوهش‌ ها: فعلا دست نگه دارید
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد