Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@20:50:39 GMT

آموزش رایگان جلوه‌های ویژه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۷۶۳

آموزش رایگان جلوه‌های ویژه

به‌گزارش روابط‌عمومی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، در این کارگاه  «جمشید اکبرزاده رضایی»، متخصص جلوه‌های ویژه، این فن را به‌صورت آنالوگ و دیجیتال حرفه‌ای آموزش می‌دهد. تاریخچه‌ی صدا و صداسازی در هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر و تلویزیون)، آشنایی با هنر فالی، آشنایی با صداسازی پیشرفته در دوبلوری و گویندگی، آشنایی با ساخت موسیقی زمینه‌ی فیلم‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، از جمله محورهای آموزشی این کارگاه است.

حضور در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ی تلفن ۹۶۶۵۲۷۱۸-۰۲۱تماس بگیرند.

کد خبر 652974 برچسب‌ها نمایش نوجوان تئاتر همشهری دوچرخه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش نوجوان تئاتر همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی و محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال شرق از مرکز داده سازمان فاوای شهرداری مشهد بازدید کردند و در خصوص نحوه استفاده از ظرفیت قطب مرکز داده شرق کشور واقع در یکی از مناطق بین دو شهرستان مشهد و طرقبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این بازدید محمدرضا سمیعی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، پیشنهاد ابلاغ تعرفه‌های استفاده از امکانات قطب‌های مرکز داده را ارائه کرد. همچنین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مراحل انعقاد قرارداد با پنج اپراتور معرفی شده برای اجرای پروژه ارائه سرویس اینترنت به منازل و کسب و کارها از طریق فیبر نوری (موسوم به FTTx) در شهر مشهد نیز بررسی و موضوعات فی مابین مطرح شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • اطلاعات تازه از L6 اولین خودروی جهان با باتری حالت جامد (+عکس)
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟