Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی آشتیانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به همین مناسبت ۲ کتابخانه عمومی، شهدای گلسار در شهرستان ساوجبلاغ و کتابخانه مرحوم حاج علی قره حسنلو در روستای عرب آباد خسروی در شهرستان چهارباغ افتتاح خواهند شد. 

وی با اشاره به لزوم دسترسی عادلانه عموم مردم به کتابخانه عمومی بر اساس آمایش کتابخانه‌های عمومی استان البرز افزود: با افتتاح این ۲ باب کتابخانه در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ و روستای عرب آباد خسروی شهرستان چهارباغ، سرانه فضای فیزیکی کتابخانه‌های استان به میزان حدود ۵۰۰ متر مربع افزایش پیدا کرده و حوزه خدمت رسانی کتابخانه‌های عمومی گستره بیشتری پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان البرز تصریح کرد:  این ۲ کتابخانه مجهز به مخزن کتاب، بخش مرجع، بخش دیداری و شنیداری، بخش نشریات، بخش کودک و نوجوان و سالن های مطالعه خواهران و برادران می باشد و در اختیار علاقمندان کتاب و کتاب خوانی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است کتابخانه‌ عمومی شهدای گلسار اولین کتابخانه عمومی نهادی این شهر می باشد و کتابخانه خیرساز مرحوم حاج علی قره حسنلو نیز به عنوان اولین کتابخانه عمومی این منطقه توسط فرزندان آن مرحوم احداث شده است و با راه‌اندازی این ۲ کتابخانه، تعداد کتابخانه عمومی نهادی فعال در استان به ۵۲ باب افزایش خواهد یافت.

زیربنای کتابخانه های عمومی نهادی در زمان حاضر  ۲۵ هزارو ۸۸ متر مربع است .

برچسب‌ها کتابخانه ‌های عمومی کشور  افتتاح طرح استان البرز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی کشور افتتاح طرح استان البرز کتابخانه های عمومی کشور افتتاح طرح استان البرز دهه فجر کتابخانه های عمومی کتابخانه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد