Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام حسنعلی مومن عصر امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: نهادهای حوزوی همچون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، مرکز خدمات حوزه علمیه، مدیریت حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب و روحانیون از اعضای کمیته روحانیت و حوزه‌های علمیه هستند و هر کدام از این نهادها برنامه‌هایی را به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه جر برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تحصیل بیش از ۱۳۰۰ برادر روحانی در حوزه‌های علمیه گلستان

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و ۳۰۰ برادر روحانی در سطح استان گلستان مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: از جمله فعالیت‌هایی که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران گلستان انجام می‌دهد می‌توان به برگزاری جلسات، میزگردها و کرسی‌های آزاداندیشی که در مدارس علمیه و مدارس تحصیلی آموزش و پرورش اشاره کرد.

مسوول امور صیانتی حوزه‌های علمیه گلستان به تشریح برنامه‌های دهه فجر در حوزه‌های علمیه گلستان پرداخت و ابراز کرد: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، اجرای نشست‌های بصیرتی و تبیینی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به شبهاتی که در اذهان عموم مردم است، نصب تمثال شهدای انقلاب مخصوصا شهدای طلبه و روحانی، انعکاس و انتشار زندگی نامه شهدا در قالب پوستر، موشن‌گرای و غیره در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

* نواختن زنگ انقلاب در حوزه‌های علمیه گلستان/ برگزاری مراسم تجلیل از اساتید و معلمان انقلابی

مومن با بیان اینکه مسابقه نقاشی ویژه کودکان در مدارس علمیه استان گلستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: گل‌افشانی قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ انقلاب، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی، تشویق مردم برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله فعالیت‌هایی است که این حوزه در ایام‌الله دهه ففجر برگزار می‌کند.  

وی با اشاره به اینکه ماشین‌نویسی و دیوارنویسی با محوریت دهه فجر یکی از برنامه‌های حوزه‌های علمیه گلستان است، اظهار کرد: برگزاری مراسم تجلیل از اساتید و معلمان انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر، برگزاری مراسم خاطره‌خوانی رزمندگان، دیدار و تجلیل از جانبازان و ایثارگران روحانی از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

مسوول امور صیانتی حوزه‌های علمیه گلستان افزود: نمایشگاه میدانی در مدارس علمیه، تهیه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای روحانی و انتشار آن در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این حوزه در ایام‌الله دهه فجر است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم گلستان در راهپیمایی و تجمع ۲۲ بهمن حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: همایش شیعه و سنی گلستان دهه فجر برادر روحانی تحصیل حوزه های علمیه گلستان همایش شیعه و سنی در گلستان حوزه های علمیه گلستان نواختن زنگ انقلاب برگزاری مراسم تجلیل اساتید و معلمان انقلابی خبرگزاری فارس استان گلستان حوزه های علمیه گلستان ایام الله دهه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان