Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی خدادادی روز چهارشنبه در نشست کارگروه امداد ونجات در شورای پدافندغیر عامل در اهوازبا  بیان اینکه در حال حاضر پویشهایی در این خصوص در استان به راه افتاده است افزود: با همکاری پلیس راهور و سایر مجموعه ها اقداماتی در مسیر کاهش تصادفات در استان  انجام

می شود.

وی گفت:متاسفانه تصادفات مرگ باری امسال  در محور های مواصلاتی استان رخ داده است که بی سابقه بوده و نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته و نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:باید در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه آموزش بیش از پیش تلاش شود و فرهنگ سازی در این بخش باید در اولویت فعالیت ها قرار گیرد.

خدادادی به زیرساخت های استان و میزان تردد بالا در محور های استان نیز اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر در این زمینه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در خصوص لزوم آمادگی برای مواجهه با پیک جدید شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:در حال حاضر در مرحله پیش از پیک هستیم و شواهد نشان می دهد که در روزهای آینده وارد پیک جدیدی خواهیم شد لذا در زمینه پدافند غیر عامل تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تزریق دٌز سوم واکسن و تشویق افراد واکسن نزده به واکسینه شدن راهکار مدیریت و کنترل شرایط است.

وی  با ارائه گزارشی از عملیات های امداد و نجات  در استان گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۹۵۹ تیم امداد و نجات به ارائه خدمت پرداخته و یک هزار و ۷۶۲ نفر درمان سرپایی،۴۵۸ نفر به مراکز درمانی انتقال  و ۱۱هزار و۲۵۴ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد:در این بازه زمانی عملیات امدادرسانی در آتش سوزی ها هشت مورد، سیل و آبگرفتگی منازل ۱۶ مورد ،برف و کولاک  سه مورد و زلزله با بزرگی بیش از چهار ریشتر ۹ مورد ، حوادث جاده ای ۳۲۰ مورد، دریایی و ساحلی ۲۷ مورد ،کوهستان۴۷ مورد و خدمات شهری و حضوری ۱۹۸ مورد به ثبت رسیده است.
وی همچنین بیان کرد:بیشترین عملیات امداد و نجات جاده ای مربوط به محور مشراگه-رامهرمز -اهواز با ۴۹ حادثه و بیشترین آمار تلفات مربوط به محور خرمشهر -اهواز با۱۲ فوتی بوده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان ۵۱۰ نفر از ابتدای امسال تا کنون در خوزستان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها خرمشهر تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خرمشهر تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود