Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:00:28 GMT

لژیونر فوتسال ایران راهی صدرنشین قرقیزستان شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۰۶۲

لژیونر فوتسال ایران راهی صدرنشین قرقیزستان شد

حامد خدایی که سابقه بازی در تیم ملی جوانان ایران را در کارنامه خود دارد در ادامه ماجراجویی های خود به عنوان لژیونر فوتسال ایران راهی لیگ قرقیزستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، خدایی متولد سال 1371 است و سابقه بازی در تیم های مقاومت البرز و اهورای بهبهان را در کارنامه خود دارد. این فوتسالیست حالا برای ادامه ماجراجویی های خود به عنوان لژیونر راهی صدرنشین لیگ قرقیزستان شده و قرار است از این پس با پیراهن تیم موراس قرقیزستان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدایی که پیش از این در کشورهای مختلف توپ زده، سابقه بازی در تیم های باکو فایر مارافون آذربایجان، نادی الشهربان و مصافی الجنوب العراق را در کارنامه خود دارد. او همچنین در افتخارات خود یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر آذربایجان را به همراه تیم مارافون بدست آورده است.


حامد خدایی حالا با این انتقال و تغییراتی که در راس کادر فنی تیم ملی ایجاد شده، امیدوار است با درخشش خود در لیگ قرقیزستان نظر وحید شمسایی را برای ملی پوش شدن و دعوت به تیم ملی ایران نیز جلب کند.

 

فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 6086023

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا