Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید امین قاسمی شامگاه چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در همین راستا با توجه به قوانین و مقررات مناطق نمونه گردشگری و مطالعات طرح بهره‌وری، برای ساخت و سازهای ثابت و موقت تاسیسات گردشگری از قبیل مراکز اقامتی، پذیرایی و گردشگری با زیربنای ۲ هزار مترمربع در این منطقه موافقت‌نامه تاسیس صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:‌ با تکمیل این طرح و ساخت تاسیسات گردشگری با وسعت و چشم‌اندازی ۹۴ هکتاری در این منطقه شاهد رونق گردشگری خواهیم بود.

برچسب‌ها گردشگری خرم آباد میراث فرهنگی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری خرم آباد میراث فرهنگی گردشگری خرم آباد میراث فرهنگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد