Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علیرضا شهرکی گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان وضعیت شهرستان‌های دشتیاری و چابهار، نیکشهر، بمپور و ایرانشهر به زرد تغییر رنگ داد.

او می گوید: تصمیم‌گیری‌های لازم با توجه به زرد شدن وضعیت کرونایی در پنج شهر سیستان و بلوچستان در ستاد استانی مدیریت و مقابله با این ویروس انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با ابتلای ۲۰۸نفر دیگر به کرونا طی۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۳۵ هزار و ۲۴۴نفر رسیده است.

سید محمد هاشمی‌شهری گفت:در شبانه‌روز گذشته فوت ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان گزارش نشده است.

او گفت: هم‌اینک ۶۶ بیمار حاد تنفسی و ۹ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

او از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از خانه با استفاده از ماسک و شستشوی دست‌ها اصول بهداشتی و آداب تنفسی را بخوبی رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا گفت: بر خلاف تصور عمومی سویه اومیکرون تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است و نباید فریب شمار پایین موارد بدحال بیماری را خورد.

به گفته او  هر چند طبق اطلاعات موجود قدرت بیماریی زایی این سویه کمتر است امّا قدرت سرایت بالای آن به اثبات رسیده و در صورت شیوع گسترده ویروس در جامعه بسیاری از افراد و در راس آنان سالمندان، مادران باردار و بیماران خاص نیاز به بستری در بیمارستان‌ها پیدا می‌کنند و به صورت ناگهانی با حجم وسیعی از مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران کرونا دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت بیش از ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، منصور انصاری، اظهار داشت: پرونده خرید و فروش سوخت قاچاق به میزان 34 هزار و 820 لیتر به ارزش 15 میلیارد و 480 میلیون ریال در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، افزود: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت 30 میلیارد و 961 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش سوخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: همچنین شعبه با توجه به اینکه ارزش خودرو حامل بیش از سوخت‌های کشف شده است، متهم را به پرداخت 15 میلیارد و 480 میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت 46 میلیارد و 442 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی این میزان سوخت در محور نهبندان-زاهدان از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • سوال شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان