Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری دستگاه قضائی و فرماندهی نیروی انتظامی دنا در شهر پاتاوه برگزار شد.

غریب پور دادستان دنا گفت: این طرح بر اساس نیاز و مطالبات اصلی مردم و شهروندان بوده و پلیس هم بر اساس رسالت و وظیفه ای که بر عهده داشت این طرح را به نحو احسن اجرا کرد که خوشبختانه رضایتمندی عموم مردم را در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دنا اظهار داشت: بسیاری از نابسامانی‌ها و مشکلات روانی و اخلاقی انسان ناشی از تربیت نادرست او در دوران کودکی است، اگر خانواده با اصول و روش های صحیح تربیت کودک آشنا باشد و آنها را به کار بندد در دوره نوجوانی با مشکلات کمتری روبه رو خواهد شد.

وی گفت: تربیت فرزندان مهم ترین بخش زندگی است فرزندان ما شهروندان آینده کشور ما و جهان هستند، آنان سازندگان تاریخ خواهند بود فرزندان ما پدران و مادران آینده اند که کودکان خویش را تربیت خواهند کرد فرزندان ما باید شهروندان بی عیب و نقص و پدران و مادرانی شایسته بار بیایند پس بیاییم فرزندانی صالح تربیت نماییم و تحویل جامعه دهیم.

سرهنگ تقوی‌نژاد فرمانده نیروی انتظامی دنا هم گفت: پلیس بر اساس رسالت و وظیفه ای که بر عهده دارد این طرح را با هماهنگی دستگاه قضایی در شهر پاتاوه  اجرا کرد که در این طرح چندین تیغه سلاح سرد، یک قبضه اسلحه گرم، مشروبات الکلی و دیگر ابزار آلات درگیری از برخی خودروها کشف و ضبط گردید و خودروی مربوطه به پارکینگ منتقل شد.

تقوی اظهار داشت: امروزه آسیب اجتماعی که به سرعت در حال گسترش است، بزرگ‌ترین ضربه و خطر برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و نمی‌توان از کنار آن به راحتی گذشت.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه قضائی نیروی انتظامی شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری فرد هتاکی که به منظور انتقام گیری با ایجاد پروفایلی جعلی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شخص دیگری نموده بود خبر داد.

سرهنگ فدائیان ۸ فروردین بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا سمنان مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با انتشار تصاویر شخصی و خصوصی موجب هتک حیثیت وی شده است، موضوع با جدیت مورد بررسی کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کرده و موفق به شناسایی متهم در کوتاهترین زمان ممکن شدند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی خود شد ولیکن در مواجه به ادله دیجیتالی، شواهد و قرائن به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

وی افزود: متهم با توجه به اختلافات قبلی با شاکی و دسترسی داشتن به گوشی وی، تصاویر خصوصی موجود در گوشی را سرقت و در نهایت به منظور انتقام گیری با ایجاد پروفایلی جعلی در شبکه اجتماعی های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی کرد.

سرهنگ فدائیان با بیان اینکه بر اساس قانون ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان در فضای مجازی جرم می‌باشد، گفت: شهروندان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هر گونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی پرهیز کنند.

این مقام انتظامی با هشدار به افرادی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شهروندان می‌کنند، گفت: طبق مقررات جرایم رایانه‌ای، هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد به‌نحوی که منجربه ضرر یا موجب هتک حیثیت شود، به حبس یا جزای نقدی و یا هردو مجازات محکوم خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان تاکید کرد: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی cyberpolice.gov.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش