Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - بهرام جباری گفت: ارزش ریالی تخلف‌های واحد‌های مذکور حدود ۲۵۰ میلیون ریال است که به منظور صدور حکم و رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.

او می‌گوید: با توجه به اینکه قیمت خدمات در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و سایر واحد‌های خدماتی از سوی صنف مربوطه اعلام می‌شود، نصب آن در معرض دید مشتری الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول  از شهروندان خواست هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفان برخورد جدی شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرایشگاه مردانه بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه آبفا اهواز وجود انشعابات غیر مجاز آب و اعمال تخلف از سوی برخی شهروندان بوده است.

فرزان عباسیان می گوید: در این زمینه طی یکسال گذشته بیش از ١١ هزار مورد انواع تخلف انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است.

او ادامه داد: با تعداد ١٠ هزار و ٥٩٦ انشعاب غیر مجاز و ٨٠٩ مورد تخلف مانند اعمال تغییرات در کنتور‌های آب در یکسال گذشته برخورد شد.

عباسیان با بیان اینکه این عملیات با هدف جلوگیری از هدر رفت آب، افت فشار و مدیریت آب بدون درآمد اجرا شده است، گفت: میزان صرفه جویب مصرف آب پس از این عملیات ٤٩٧ هزار و ٣٨٩ مترمکعب بوده است.

قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز می گوید: موضوع تعویض کنتور‌های خراب نیز از دیگر اهداف مد نظر بوده که در سال گذشته بالغ بر ٢٠ هزار و ١٨٣ مورد کنتور خراب و فرسوده تعویض شد.

عباسیان بیان کرد: تعویض کنتور‌های خراب در ابتداء میزان مصرف صحیح و قرائت را تسهیل می‌کند و مشترکین نیز حق آبهاء مصرفی دقیق خود را پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرم هوا و احتمال افزایش میزان مصرف آب گفت: همزمان با فرا رسیدن گرمای هوا میزان سرانه مصرف آب افزایش خواهد یافت، لذا شهروندان با صرفه جویی و مصرف صحیح میتوانند میزان احتمال افت فشار و بروز تنش آبی را کاهش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند